Paperboy Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kjøpte akkurat et abit AA8XE med P4 550 3,4 GHz og 1x1gb Crosair PC4200 Ram. Dette ville ikke starte, fikk et langt og tre korte pip. Byttet så ram i mistanke om at det var dette til PC5400 brikker, 2x512. Kommer samme feil. Er HK kaputt eller finnes det andre feil? Har Gainward pcie 6600GT GLS skjermkort. Alt kjøpt nytt for tre dager siden... Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 One long beep followed by three short beeps Betyr: Video graphics device not found or video memory bad Sitat fra en Asus manual jeg har Skjermkortet er vel mest sannsynligvis synderen.. Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er nok ikke de samme kodene for alle BIOS, men her er en link som kan gi noen svar: http://www.pcmech.com/show/troubleshoot/14/ Lenke til kommentar
Paperboy Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Hva bør jeg sende inn tilbake til komplett da?? Grafikkort, hk cpu?? Ram'n var det hvertfall ikke. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 send tilbake skjermkortet vil jeg si Det er Award-Phoenix Bios på Abit kortet ditt også, så jeg tror det stemmer ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå