PreZiDenT Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg kjøpte nettopp en Bzerk Strømforsyning. Men skrufestene passer ikke i Q-tec kabinettet mitt. Har jeg kjøpt katta i sekken? Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 jeg kjøpte også nettopp en bezerk strømforsyning til et raidmax scorpio kabinett. jeg måtte modde litt på det for å få skurefestene til å passe *ergelig* Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Hva gjorde du? Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har nettopp kjøpt en bzerk strømforsyning til mitt Chieftec kabinett...Den passet helt ypperlig! da skal det og nevnes at siden min cheiftec strømforsyning gikk dukken til nå har det stått en qtec PSU i pcen å ingen modding er trengt for å få noen til å passe Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 min bzerk måtte monteres slik at skriften kom opp ned for å passe i mitt thermaltake tsunami...men, det passet bra slik at viften kom ned og ble synlig gjennom plexien! Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Katta i sekken kjøpte du nok når du kjøpte Q-tec-kabinettet (og den medfølgende PSU som jeg vel er grunnen til at du kjøpte ny..). Jeg hadde det samme kabinettet før, ble så irritert hver gang jeg skulle forandre noe inne i det. Liten plass og merkelige designvalg på flere steder. Det er ikke -så- dyrt med et nytt kabinett med litt bedre kvalitet, spesielt ikke nå når du har en kvalitets-PSU allerede. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 min bzerk måtte monteres slik at skriften kom opp ned for å passe i mitt thermaltake tsunami...men, det passet bra slik at viften kom ned og ble synlig gjennom plexien! Vel..riktig vei er jo med viften ned da! Dvs at hvis du har to vifter i PSU så skal den ene peke nedover i kab for å trekke ut varmluft..som går gjennom PSU og ut viften i bakkant. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvis skriften på den skal være rett vei må man vel ha et AT kabinett. se bilde: http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/b.../bz500w12si.jpg Konklusjon: skriften er plassert feil vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå