Nunzio Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Hei!. Skal skaffe meg barebone nå, og etter en stund en lcd-skjerm, siden disse synker i pris. Men over til spørsmålet: finnes det sånne tastatur som er på en vanlig bærbar til stasjonære pc'er? Jeg har ikke funnet noe. Grunnen til at jeg vil ha et sånt, er at det er deilig å skrive på, og at det blir sexy ilag med en sort barebone med en sort lcd-skjerm Noen som vet? Endret 13. januar 2005 av Nunzio Lenke til kommentar
E.T Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Logitech UltraX har god skrivekomfort og ser stilig ut Det er dog uegnet til spilling. Jeg har laget en liten test av dette, se i signatur. Vil du ha noe som er bra til spill, samt ser bra ut, kan du vurdere Logitech Internet Pro, test i signaturen min Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Oh, hærlig. Dette så faktisk bra ut også Takk Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvis en skal ha noe lekkert og stilfult kommer en ikke utenom Logitech diNovo... Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg spurte på et annet forum også, og jeg fant et som jeg digget. Bestiller det nå. http://www.logitech.com/index.cfm/products...,CONTENTID=6636 Sier det bare hvis andre lurer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå