C4mpi Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Korleis kan eg få ringelydane frå PCen til mobilen min?(T630) Du må enten overføre de via USB IR eller BT. Om du ikke har tilgang på dette kan du kanskje sende de som e-post om du har det på telefonen. Men da tror jeg du må unnzippe de først. (pakke ut) Eller kabel, men det går tregt! Har lagt inn blåtann dongle på pc'n å det funker som bare det! Han nevnte jo kabel da thejokerno Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Noen som vet hvordan jeg kan få de over på en Samsung E330? har ikke kabel eller epost. takker for svar. MVh Lars Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 du blir nok nødt til å kjøpe deg en kabel tror jeg... Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er det absolutt ingen andre måter? Kan noen bekrefte at det faktisk går å overføre filer til E330 med kabel? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Takk for ringetonene:D Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Meldingstoner EDIT: Om noen har den meldingstonen som sier "mail motherfucker" ellernoe i den duren hadde jeg satt veldig stor pris på om noen kunne laste den opp DivLyder.zip Endret 12. februar 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Korleis kan eg få ringelydane frå PCen til mobilen min?(T630) Du må enten overføre de via USB IR eller BT. Om du ikke har tilgang på dette kan du kanskje sende de som e-post om du har det på telefonen. Men da tror jeg du må unnzippe de først. (pakke ut) Eller kabel, men det går tregt! Har lagt inn blåtann dongle på pc'n å det funker som bare det! Han nevnte jo kabel da thejokerno Hehe, ops.. Må nok skaffe meg nye briller! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 midi- og wav-filer her: http://eab.mine.nu/tcb/siemensM55/ Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Noen som vet hvor jeg finner sånne ringetoner hen? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Congratulations skippy! You've got mail! Takk for lydene! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er det absolutt ingen andre måter? Kan noen bekrefte at det faktisk går å overføre filer til E330 med kabel? hvis mobilen din og datan har enten ir eller blåtann skal vel det gå ann. funker på siemens Lenke til kommentar
birnyga Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 noen som vet hvordan jeg kan få overført noen av de ringetonene til LG F2100?? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 EDIT: Om noen har den meldingstonen som sier "mail motherfucker" ellernoe i den duren hadde jeg satt veldig stor pris på om noen kunne laste den opp Det er jo bare å søke på "mail motherfucker" da! Wav versjonen Mp3 versjonen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 de meldingstonene var kule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå