Gå til innhold

Når er det vanlig å miste jomfruen.


Atomet

Når pulte du første gang?  

347 stemmer

  1. 1. Når pulte du første gang?

    • 0-10 år
      12
    • 10
      0
    • 11
      0
    • 12
      1
    • 13
      7
    • 14
      11
    • 15
      33
    • 16
      38
    • 17
      34
    • 18
      32
    • 19
      8
    • 20-99 (<- ha ha!)
      26
    • Har ikke pult ennå
      144


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men da er det 16 år gamle jenter som har sex med 18 år gamle gutter da..?

Ja...Dere gutter modnes etter jentene... :p

jasså? en 13 årig gutt kan vel befrukte nok kvinner til å opprette en 10 milliarders-kolloni av babyer på månen Titan

Jenter på rundt 16 foretrekker de guttene på 18? Bedre..?

Lenke til kommentar
men da er det 16 år gamle jenter som har sex med 18 år gamle gutter da..?

Ja...Dere gutter modnes etter jentene... :p

jasså? en 13 årig gutt kan vel befrukte nok kvinner til å opprette en 10 milliarders-kolloni av babyer på månen Titan

Jenter på rundt 16 foretrekker de guttene på 18? Bedre..?

betydelig :mrgreen: grunnen til dette har jeg ikke noe data på, finnes nok av studier på dette feltet tenker jeg, uten at det gir et enhetlig og nøyaktig bilde av "mekanismene", kanskje heller feilaktig for den saks skyld

Lenke til kommentar
Dessuten så er det 100% korrekt at jenter modnes tidligere enn gutter, ca. 1 år tidligere faktisk.

uten at det hjelper i matchen om hvorfor gjennomsnittsalderen for debutt er henholdsvis 16 og 18, da begge kjønn er kroppslig operative før den tid, så det angår vel mer hjerne-utviklingen / personligheten :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gutter som er modene er mye bedre da, hvis man har valget mellom en som driver på med Pokémon eller en som har egen bil så er det ganske klart hva man vil velge. Og gutter er ofte fornøyd så lenge de får seg et ligg.

du høres jo i allefall veldig moden ut :!:

 

hører jeg kart? dette er ikke ment som en fornærmelse

 

herregud, begge guttene er sikkert greie, både han som like pokemon og han som "har" egen bil.

 

for han med bilen er så moden!! LOL :!:

 

btw: alt mellom 30 sec og 30 min etter min orgasme, da har jeg enten glemt hele akten eller vil ha mer, så jeg er ikke såååå fornøyd hvis dama er gjerrig. så der tar du kanskje feil også

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Dessuten så er det 100% korrekt at jenter modnes tidligere enn gutter, ca. 1 år tidligere faktisk.

*mimre tilbake på de tilbakstående idiotene(guttene) på ungdomskolen*

Men det er jo et gjennomsnitt da, ikke noen er tidligere ute enn andre :p (ihvertfall mentalt :p)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg har aldri sagt at jeg er moden jeg, jeg vet hva jeg hadde foretrukket av de to tingene. Ikke glem, jeg er bare en barnslig liten dott som vil ødelegge dette forumet med ødeleggende poster!

jaja, ingen grunn til å skrive at man føler synd på seg selv eller hva det nå skal bety.

 

ingen skade skjedd tror jeg, det er ikke sånn at jeg paste'r inn google-bilde-search-string på søkeordet goatse eller noe sånt. slike ting brenner seg på øye, hihi

Lenke til kommentar
Jeg har aldri sagt at jeg er moden jeg, jeg vet hva jeg hadde foretrukket av de to tingene. Ikke glem, jeg er bare en barnslig liten dott som vil ødelegge dette forumet med ødeleggende poster!

jaja, ingen grunn til å skrive at man føler synd på seg selv eller hva det nå skal bety.

Var vel heller et tips om å ikke tro på noe av det jeg sier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...