Gå til innhold

Når er det vanlig å miste jomfruen.

Atomet

Når pulte du første gang?  

347 stemmer

1. 1. Når pulte du første gang?

• 0-10 år
      12
    • 10
      0
    • 11
      0
    • 12
      1
    • 13
      7
    • 14
      11
    • 15
      33
    • 16
      38
    • 17
      34
    • 18
      32
    • 19
      8
    • 20-99 (<- ha ha!)
      26
    • Har ikke pult ennå
      144

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet du, det norske damemarkedet er kanskje det beste i hele verden. Jeg tviler på at du finner andre land, i alle fall i Europa, der prosentdelen burugler er lavere. Så bare ta sjansen. ;)

tøv vil nå jeg si, det finnes ca like stor % andel deilige damer i de fleste land tror jeg.

f.eks. arabiske emirater, japan og tsjekkia stiller like sterkt som norge. dessuten er det noe eksotisk å ha sex med en dame som du ikke kan snakke norsk med ;)

norske jenter bruker kanskje mer leketøy enn andre, men det spiller ikke så stor rolle tror jeg da bush-dame på steppene i afrika kan alltid massere seg med en banan eller gni seg mot en tre-gren.

Lenke til kommentar
tøv vil nå jeg si, det finnes ca like stor % andel deilige damer i de fleste land tror jeg.

Jeg sier bare England.

Jentene i England ser ut som hendene mine når jeg har badet lenge. :p

Ja fysj, bleik hud og rødt hår er ikke turn-on.

det er heller ikke grandiosa-jentene for å si det sånn, du får tro hva du vil, men det kan lønne seg med et opphold i landet litt før man kan si noe om denne situasjonen uansett tror nå jeg

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

Jeg sier bare England.

Tror jeg så 2 pene jenter iløpet av ei uke i liverpool og Manchester...

Sikker på at de var engelske?

Hmmm, de hadde litt fregner så tror det... De var faktisk rådeilig, men de var ca 180 så var litt skremmende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...