Gå til innhold

Når er det vanlig å miste jomfruen.


Atomet

Når pulte du første gang?  

347 stemmer

  1. 1. Når pulte du første gang?

    • 0-10 år
      12
    • 10
      0
    • 11
      0
    • 12
      1
    • 13
      7
    • 14
      11
    • 15
      33
    • 16
      38
    • 17
      34
    • 18
      32
    • 19
      8
    • 20-99 (<- ha ha!)
      26
    • Har ikke pult ennå
      144


Anbefalte innlegg

 

Til HuzZzla: Poenget er at du skriver først "Liker personlig jenter som er litt røffe tongue.gif som vet hva de vil ha i senga, men for all del, lar dem ikke få all kontroll inv_biggrin.gif Også må dem lage lyder og vri seg litt, ligger dem der og bare holder helt kjeft er det som å pule ei dokke, det er faen meg kjipe saker", så skriver du rett etterpå "dama jeg er sammen med nå er bare himmelsk DIGG i senga ass, så er a litt småfrekk å". Dette settes da i sammenheng, og konklusjonen er at du så og si sier at damen din lager masse lyder, vrir og vender på seg i tillegg til at hun er småfrekk i senga.

Joa, sant det. men men, hun har ikke noe imot det, hun har lest det nå da:p

Det går bra, så lenge jeg ikke går ned til de små detaljene ;) men grove trekk er lov :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje ikke dem er så aktive, men.. Jo trangere jo bedre... Med mindre dem faktisk har deilige muskler som kan strammes rytmisk... :love:

Tror nok det finnes grenser for hvor behagelig det er når de er så trang at begge får vondt.

 

De fleste ville sikkert også ikke nytt samleiet så mye hvis han/hun visste at den andre parten faktisk hadde smerter i stedet for nytelse.

Lenke til kommentar
Hvor lang tid bruker de fleste på å komme første gangen?

Vurdert å gå inn på www.klara-klok.no ?

 

Under "Sexualtitet" vil du finne svarene på spørsmålene dine...

 

Btw..

 

Kommer vel helt ann på om du har runka først, eller holdt deg 2 uker...

 

Mine erfaringer er: la være å runke på lenge = komme fort når man først går i gang...

 

Runke før samleie = man holder lenger...

 

Edit:

 

Pokker.. Leste feil: "hvorfor bruker man lang tid på å komme" :roll:

 

Svar på det spørsmålet er: skaff deg hull og prøv selv... Forskjellig fra person til person.. Og.. *les over*

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Kanskje ikke dem er så aktive, men.. Jo trangere jo bedre... Med mindre dem faktisk har deilige muskler som kan strammes rytmisk...  :love:

Tror nok det finnes grenser for hvor behagelig det er når de er så trang at begge får vondt.

 

De fleste ville sikkert også ikke nytt samleiet så mye hvis han/hun visste at den andre parten faktisk hadde smerter i stedet for nytelse.

Hvis man klemmer så hardt man kan når man masturberer under orgasmen, så kommer det jo ingenting ut.

 

EDIT: skrivefeil

Endret av Atomet
Lenke til kommentar
Har man bil, får man hull... Så enkelt kan det sies.. :)

Hah, den teorien må forkastet sporenstreks.

 

Jeg har 3 biler atm og har aldri hatt fast følge eller drevet på med seksuelle aktiviteter regelmessig.

Har du trøbbel med å få deg mus, så bruk Honda !

HAHAAH Honda fitta ja? LOL

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...