Gå til innhold

Når er det vanlig å miste jomfruen.


Atomet

Når pulte du første gang?  

347 stemmer

  1. 1. Når pulte du første gang?

    • 0-10 år
      12
    • 10
      0
    • 11
      0
    • 12
      1
    • 13
      7
    • 14
      11
    • 15
      33
    • 16
      38
    • 17
      34
    • 18
      32
    • 19
      8
    • 20-99 (<- ha ha!)
      26
    • Har ikke pult ennå
      144


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker personlig jenter som er litt røffe :p som vet hva de vil ha i senga, men for all del, lar dem ikke få all kontroll :D Også må dem lage lyder og vri seg litt, ligger dem der og bare holder helt kjeft er det som å pule ei dokke, det er faen meg kjipe saker, dama jeg er sammen med nå er bare himmelsk DIGG i senga ass, så er a litt småfrekk å :p

 

Og btw, detta er FETESTE tråden EVER :thumbup:

 

Edit: Hvordan liker dere egentlig at dama\gutten skal være i senga? "for å lage et nytt diskusjonstema :D"

Endret av HuzZzla
Lenke til kommentar
Altså, er prostituerte noe man virkelig burde satse på?

Du kødde! :lol:

Det er ikke noe artig å ikke bli tatt seriøst her. Nei, jeg kødder ikke.

Kanskje du burde vurdere kastrering

Er kastrering å operere bort testiklene eller noe sånt? Blir man veldig feminin etter en slik operasjon?

*Gruble*

 

Jeg anbefaler trådstarter å håpe på våte drømmer:

 

http://www.wetdreamforum.com/wd/FAQ.htm#when

Lenke til kommentar
Liker personlig jenter som er litt røffe :p som vet hva de vil ha i senga, men for all del, lar dem ikke få all kontroll :D Også må dem lage lyder og vri seg litt, ligger dem der og bare holder helt kjeft er det som å pule ei dokke, det er faen meg kjipe saker, dama jeg er sammen med nå er bare himmelsk DIGG i senga ass, så er a litt småfrekk å :p

 

Og btw, detta er FETESTE tråden EVER :thumbup:

 

Edit: Hvordan liker dere egentlig at dama\gutten skal være i senga? "for å lage et nytt diskusjonstema :D"

og hva synes damen din om at du forteller hele verden om hvordan hun er i sengen? :p

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hva folk lager så stor oppstuss av egentlig. Jeg har aldri synes at min sexdebut var en stor ting. Det var verken feiende flott eller noe vond opplevelse. Jeg var 15 år, og det skjedde bare.

 

Forøvrig har jeg tatt jomfrudommen til minst tre gutter :p Heretter håper jeg at alle mine fremtidige sexpartnere (dvs, jeg har faktisk funnet en jeg vil dele resten av livet mitt med, og som er fantastisk i sengen ;)) er veletablert i sexens verden :p Men nå skal sant sies at det sikkert ikke trengs så mye øvelse før man blir en OK elsker, og de første gangene man har sex med en ny partner er som oftest litt "kjipe" uansett, så man merker uansett ikke forskjell. OK, nå lyger jeg. Første gangene bør være bra, hvis ikke stikker jeg min vei. Ok. Nå lyger jeg igjen.

 

Poenget mitt var i hvert fall at "den store sex debuten" er oppskrytt, og ingenting å tenke over. Jeg skjønner at mangel på sex kan gjøre enhver stakkars sjel desperat, men å ha sex EN gang bare for å ha debutert hjelper jo ikke akkurat på det problemet?

 

Edit: Orddelingsfeil. Slik går det når man først skriver engelske innlegg, og så norske :p

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Jeg skjønner at mangel på sex kan gjøre enhver stakkars sjel desperat,

No shit Sherlock, du har det altfor bra og det vet du selv. :mad:

Unnskyld meg, jeg sitter alene hver kveld og gråter meg til søvns pga ensomhet! (ok, nå løy jeg igjen).

 

Jeg får i hvert fall ikke sex oftere enn ca annenhver måned. Så det så!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...