Gå til innhold

Når er det vanlig å miste jomfruen.

Atomet

Når pulte du første gang?  

347 stemmer

1. 1. Når pulte du første gang?

• 0-10 år
      12
    • 10
      0
    • 11
      0
    • 12
      1
    • 13
      7
    • 14
      11
    • 15
      33
    • 16
      38
    • 17
      34
    • 18
      32
    • 19
      8
    • 20-99 (<- ha ha!)
      26
    • Har ikke pult ennå
      144

Anbefalte innlegg

Jeg liker vanligvis damer som er et par år eldre en meg, da snakker vi 1-3 år. Ellers blir de "litt" for bærtete..

Kan være enig der du....

Men finnes yngre damer som har "kommet litt lengre" i øvreetasjen. :)

Det er iallefall sant. Akkurat nå prøver jeg og få til noe med ei dame som bor i Tyskland. og hun er 1 år yngre. jeg er 19.. Og hun er meget moden for alderen. Men vanlig vis kommer jeg best overens med damer som er ca. 20-22

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er iallefall sant. Akkurat nå prøver jeg og få til noe med ei dame som bor i Tyskland. og hun er 1 år yngre. jeg er 19.. Og hun er meget moden for alderen. Men vanlig vis kommer jeg best overens med damer som er ca. 20-22

snakker hun tysk? snakker du tysk?

digger damer som er modne for alderen selv

Lenke til kommentar

Kan ikke mye Tysk, men vi tar det på Engelsk. Møttes i New York og har hatt kontakt siden, men vi får se over helgen. Har sendt noen saker nedover som forteller hva jeg føler osv. *GLEDE SEG*

Lenke til kommentar

Kan ikke mye Tysk, men vi tar det på Engelsk. Møttes i New York og har hatt kontakt siden, men vi får se over helgen. Har sendt noen saker nedover som forteller hva jeg føler osv. *GLEDE SEG*

høres digg ut det :D

lykke til! har selv tysktalende hjertevenn :D og det jeg er best i tysk på er å dekode matkartet og oppskriftene :love:

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
EDIT: Tror den poll'en blir litt unøyaktig gitt. Ser det er 10 stykker som har trykket på 0-10år... Tviler på at det er så veldig sant  :thumbup:

Er i hvert fall en sann. Ikke det at det var frivillig da...

Så egentlig er 14 år den pollen jeg burde ha stemt på hvis ikke det hadde skjedd. Kanskje litt tidlig, men får ikke gjort noe med det nå.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...