Gønn Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg planlegger å kjøpe en ny spillmus, men når jeg først kjøper ny, vil jeg gjerne ha den nyeste på markedet. Noen som vet om logitech eller intelli planlegger å annonsere en ny spillmus i nærmeste framtid? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kjøp deg Razer Diamondback. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Du kan jo se her før du kjøper Razer DiamondBack ialefall; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=350140 Lenke til kommentar
E.T Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Den nyeste og beste (teknologiske) musen idag er Razer Diamondback. Formen på mus er noe alle kan vende seg til. Hvertfall når musene er små. Og dessuten får den ikke like lett "defekte" knapper osv, som microsoftmusene har en tendens til. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Den nyeste og beste (teknologiske) musen idag er Razer Diamondback. Formen på mus er noe alle kan vende seg til. Hvertfall når musene er små. Og dessuten får den ikke like lett "defekte" knapper osv, som microsoftmusene har en tendens til. Min Razer DB fikk defekt knapp etter 2 dager... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Omgåelse av 3-ords-regelen er brudd på retningslinjene regel 3. Veldig mange tråder finnes det om dette temaet. Søk, og du vil finne. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg