supernapa Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg vurderer å gå til anskaffelse av ny skjerm og har veldig lyst på flatskjerm da hybelen min ikke er så veldig stor - så en 19 tommer CRT tror jeg vil bli litt for stor. Jeg er en typisk student som bruker mange timer foran pcen hver dag med hovedvekt på Internet , Word, excel etc. Spiller veldig lite på pcen (har jo playstation 2) - og film ser jeg helst på tven gjennom tvutgangen på grafikkkortet. Jeg har ikke så mye penger å bruke - så setter et øvre tak på 3500 kroner. Noen som har noen anbefalte modeller å gi meg? mvh Thomas Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 får du ikke Nec 1770NX til den prisen? hvis du kliner til med en bruning til så vil jeg anbefale Benq Fp937s (som så mange ganger før) Lenke til kommentar
supernapa Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Har sett litt på den - Men er det ingen andre som kan anbefalles som er litt billigere? Lenke til kommentar
immo Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei. Har en kompis med NEC 1770. Han byttet nettop fra CRT og er STRÅLENDE fornøyd. Han var redd 17" skulle være lite men jeg overbeviste han om at han nesten ville oppleve denne som større enn 19". Denne skjermen er jo anbefalt uendelig mange ganger og jeg har selv aldri hørt noe negativt. Den har flotte farger, er god på levende bilder og til spill og koster under 3500,- Sitter selv med en NEC 2080UX+ og har litt lyst på 1770 likevel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå