Deadringer Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 hei. jeg lurer på hvilke knapp jeg må trykke på for å bruke "nitrus"(eller hva det heter(det som booster farta til bilen din)) på nfsu2 Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 aller først må du kjøpe det så kan du trykke på alt, da går det fort Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 ok, jeg har kjøpt det alt, men takk for hjelpa! når for jeg foresten kjøp noen skikklig biler? har fortsatt bare 2 stk, og de er ikke så altforbra Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Herregud, RTFM. det er en options meny der. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 ja, men jeg finner ikke noe "controls" meny. å plager det deg så mye at jeg spør, så kan du la vær å gå inn på posten! så slipper du å irritere deg! det ække så greit :!: Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 HAHAHAHA. Har du sett i det hele tatt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 yes å fant den nå! har bare sett i "carrier" meny'en ikke på starten av spillet. å du burde seriøst holde deg unna poster som denne, hvis du planlegger å oppføre deg som en tosk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå