Sneglen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du kan prøve addonen Automaton - gjør masse automatisk for deg (duh?). Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Takk for tipset, er noe slit når man farmer wool og slikt at baggene blir fulle av gråe ting, lar man være å loote alt lyser de enda og man har et nytt problem, hva har man lootet? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fjernet ved 2.0, iirc. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) 2.0 var TBC release var det ikke? Isåfall har jeg brukt den evig lenge etter, brukte den frem til 2.4, da tok en addon over. Edit: testa nå, script funker. Endret 10. november 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jaja script funker. Bruker selv script macro for å godta trade og sånn når jeg multibokser... Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kunne noen med litt peil satt opp en en macro for meg som gjør dette med et tastetrykk?? Icy Touch --> Plague Strike --> Scourge Strike --> Blood Strike --> Blood Strike --> Death Coil --> Scourge Strike --> Death Coil --> Scourge Strike --> Scourge Strike --> Death Coil --> Restart Cycle Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det der har de disabla, skal ikke kunne gjøres med et tastetrykk.... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Finnes det noen macro for å sette raid ikoner på mobs? Dvs at jeg har 1 knapp som jeg kan trykke og markere si 4 mobs med forskjellige ikoner bare ved å markere dem og trykke knappen? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ikke som jeg vet om, satte bare F1 til 4 som forskjellige marks jeg, gjorde det enkelt å bytte marks i combat også. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Kunne noen med litt peil satt opp en en macro for meg som gjør dette med et tastetrykk?? Icy Touch --> Plague Strike --> Scourge Strike --> Blood Strike --> Blood Strike --> Death Coil --> Scourge Strike --> Death Coil --> Scourge Strike --> Scourge Strike --> Death Coil --> Restart Cycle /castsequence Icy Touch, Plague Strike, Scourge Strike, Blood Strike, Blood Strike, Death Coil, Scourge Strike, Death Coil, Scourge Strike, Scourge Strike, Death Coil Har forøvrig satt raid targets til numpad. Esc - Key Bindings Endret 17. november 2008 av Sneglen Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er det ikke noe mulighet for å resette når den er ferdig? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 se her under http://borkweb.com/story/world-of-warcraft...uence-command_1 Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Vil denne resette seg når jeg er ferdig? eller kun etter combat eller nåw jeg bytter target? #showtooltip /castsequence reset=target/combat Icy Touch, Plague Strike, Scourge Strike, Blood Strike, Blood Strike, Death Coil, Scourge Strike, Death Coil, Scourge Strike, Scourge Strike, Death Coil Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er det mulig å lage en macro for slow fall, slik at den castes om den ikke er det og den forsvinner om den allerede er akitvert? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei! Trenger litt hjelp med en macro, det den skal gjøre er: Når jeg har bossen som target skal den kaste chainheal på den personen bossen slår på (targets target) Men hvis jeg har en annen spiller (friendly target) som mitt target skal den heale denne personen. Har jeg ingen target skal den heale meg som vanlig. Kan noen hjelpe meg med denne? Lenke til kommentar
Falgny Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Er det mulig å lage en macro for slow fall, slik at den castes om den ikke er det og den forsvinner om den allerede er akitvert? /cancelaura Slow Fall /cast Slow Fall burde fungere Men trenger en devour magic macro for å targete mitt target når det ikkjer er modifier, her er den ej bruker nå #showtooltip Devour Magic(Rank 7) /cast [mod:shift, target=focus] Devour Magic(Rank 7) samme for spell lock kom på en macro ej he som øker max avstand med camera, veldig bra i uoversiktelige kamper som sartharion /console cameraDistanceMaxFactor 4 Endret 9. mars 2009 av Falgny Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Skulle hatt ein macro som caster Ice Barrier først, og om den er på cooldown, caster Mana Shield. Ein til der eg kaster Counterspell på target, og Remove Curse på meg sjølv. Klarer berre å få ein til å bli casta, dvs den første av dei... Hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) /cast Ice Barrier /stopcasting /cast Mana Shield /cast [target=self] Remove Curse /stopcasting /cast [target=target] Counterspell Endret 30. april 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Finnes det en kommando som kan plukke ut en random setning fra en liste jeg skriver selv? Med andre ord, noe som gjør at min char sier forskjellige ting hver gang jeg bruker f.eks Elemental Mastery? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg fikk meg akkurat den bladefist lvl 60-61 quest trinketen ifra Hellfire og jeg vil gjøre den om til en steady shot macro sånn at jeg bruker den så ofte som mulig =) Er det noen måte og gjøre dette på og samtidig ikke høre i cant use that item yet helle tiden mens man venter 2min??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå