Gå til innhold

Den nyttige macrotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne noen med litt peil satt opp en en macro for meg som gjør dette med et tastetrykk??

 

Icy Touch --> Plague Strike --> Scourge Strike --> Blood Strike --> Blood Strike --> Death Coil --> Scourge Strike --> Death Coil --> Scourge Strike --> Scourge Strike --> Death Coil --> Restart Cycle

 

/castsequence Icy Touch, Plague Strike, Scourge Strike, Blood Strike, Blood Strike, Death Coil, Scourge Strike, Death Coil, Scourge Strike, Scourge Strike, Death Coil

 

 

Har forøvrig satt raid targets til numpad. Esc - Key Bindings

Endret av Sneglen
Lenke til kommentar

Vil denne resette seg når jeg er ferdig? eller kun etter combat eller nåw jeg bytter target?

 

#showtooltip

/castsequence reset=target/combat Icy Touch, Plague Strike, Scourge Strike, Blood Strike, Blood Strike, Death Coil, Scourge Strike, Death Coil, Scourge Strike, Scourge Strike, Death Coil

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei!

 

Trenger litt hjelp med en macro, det den skal gjøre er:

 

Når jeg har bossen som target skal den kaste chainheal på den personen bossen slår på (targets target) Men hvis jeg har en annen spiller (friendly target) som mitt target skal den heale denne personen. Har jeg ingen target skal den heale meg som vanlig.

 

Kan noen hjelpe meg med denne?

Lenke til kommentar
Er det mulig å lage en macro for slow fall, slik at den castes om den ikke er det og den forsvinner om den allerede er akitvert?

 

/cancelaura Slow Fall

/cast Slow Fall

 

burde fungere

 

 

Men trenger en devour magic macro for å targete mitt target når det ikkjer er modifier, her er den ej bruker nå

 

#showtooltip Devour Magic(Rank 7)

/cast [mod:shift, target=focus] Devour Magic(Rank 7)

 

samme for spell lock

 

kom på en macro ej he som øker max avstand med camera, veldig bra i uoversiktelige kamper som sartharion

 

/console cameraDistanceMaxFactor 4

Endret av Falgny
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg fikk meg akkurat den bladefist lvl 60-61 quest trinketen ifra Hellfire og jeg vil gjøre den om til en steady shot macro sånn at jeg bruker den så ofte som mulig =)

 

Er det noen måte og gjøre dette på og samtidig ikke høre i cant use that item yet helle tiden mens man venter 2min???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...