Gå til innhold

Den nyttige macrotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

#showtooltip [combat] Intercept; Charge

/cast [nocombat,stance:1] Charge; [combat,stance:3] Intercept; [nocombat,nostance:1] Battle Stance; [combat,nostance:3] Berserker Stance

/stopcasting

/startattack

 

Noen som vet hvordan jeg får den til å kun bruke charge hvis jeg står i battle stance?

Den skal ikke skifte til battle for meg, kun til zerker for intercept hvis jeg er i combat.

 

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar

kan ta en test :)

 

Edit: Da bytter den ikke til zerker etterpå ;)

 

Edit2: Jeg kan ikke makroer som involverer stances, men gjerne lag en der den bruker charge hvis battle stance og intercept hvis zerker også. Prøver å finne ut om jeg skal beholde den der oppe med en modifisert bit (så jeg slepper plutselig å hoppe battle stance når jeg er ute av combat) eller om jeg skal gjøre den så simpel som at jeg bytter stance selv ;)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Tror det er meningen at du skal trykke flere ganger på knappen. Macroer kan ikke caste flere spells/abilities etter hverandre på grunn av GCD.

Er du ikke i riktig stance må du trykke 2 ganger (3 ganger om du vil tilbake til berserker stance).

 

Slik jeg har forstått det gjør ikke en macro at du trenger trykke mindre, men den kan velge hvilke(n) spell(s), slik at man får samlet dem på færre knapper.

 

Noen andre med mer peiling kunne godt klarert dette, er ikke helt sikker selv :p

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar
Er det forresten en metode for å vende seg mot target, en slags channeling effekt? Gjerne uten at /follow blir brutt. Dualboxer en mage og lock, og synes mage'n er passe klumsete når den ikke får til ting jeg tar som en selvfølge fra impen min :p

 

Nei, det er ikke mulig. Når du bruker /follow står du alltid vendt mot ditt /follow target, snur han seg, snur du deg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

/script for bag = 0,4,1 do for slot = 1, GetContainerNumSlots(bag), 1 do local name = GetContainerItemLink(bag,slot); if name and string.find(name,"ff9d9d9d") then DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage("- Selling "..name); UseContainerItem(bag,slot) end; end;end;

 

Hmm, hvis jeg endrer noe (har ikke peiling på hva) kan jeg vel få den der til å kaste alt grått i baggen, gjør autolooting når man booster en del enklere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...