wise™ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Noen som vet hvilken macro som gjør slik at høyreklikk putter den på OH, og venstreklikk putter den på MH? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 PSV; du trenger ikke noen macro for å equippe/bruke - høyreklikk vil equippe hvis den ikke er equipped og bruke hvis den er. Sjekk modifier:shift/alt/ctrl i macro guiden (eks http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...8355&sid=1) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Poenget er å stoppe buffen igjen, dette er et item vi planlegger å bruke i arena som en sheepbreaker og da er buffen bare i veien etter du har breaka (60% av helsa er mye) Lenke til kommentar
ShadowPriest Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Er det mulig å lage en macro som sier "Haha, i killed "target's navn" i tilegg til å kaste shadow word:death? Det eg ikke får til er å få mitt targets navn inn i macroen. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Prøv "Haha, I killed %t". Lenke til kommentar
ShadowPriest Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Virka bra det Inxs Eineste var at du sier det jo uansett om du dreper noen eller ikke, var en som fekk heals i siste sekund og daua da ikke. Han blei da drittsur fordi eg sa at eg drepte han Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Poenget er å stoppe buffen igjen, dette er et item vi planlegger å bruke i arena som en sheepbreaker og da er buffen bare i veien etter du har breaka (60% av helsa er mye) /cancelaura <buffnavn> ? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Takk for tipset, må prøves Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Trenger en macro som hjelper meg en god del: Hva den skal gjøre? Charge om jeg ikke er i combat, om jeg er så skal den intrecept'e. Den skal kunne charge om jeg er i en annen stance enn battle stance og intercepte selv om jeg er i en annen stance enn berserker stance. Er charge på CD og jeg ikke er i combat vil jeg at den skal intercepte. Dårlig forklart men håper noen skjønte det og kan hjelpe. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Arenajunkies.com Sjekk macros der, gjør alt det der bortsett fra intercept hvis charge er på CD, men noe må du klare selv Lenke til kommentar
keZ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg vil ha en macro som caster stormstrike og ES med ett trykk. vil ha det mot castere, så jeg rekker få inn en stormstrike før jeg interupter spellen deres. vet ikke om dette made sense men:P noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kawn bli problematisk å interrupte hvis du skal vente 1,5 sek grunnet GCD hver gang Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 /cast !Shadow word:death /say I killed you (eller kva du no vil sei Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Bare en ting jeg kom til å tenke på: finnes det en enkel måte å binde knapper ifm merking av mobs? F.eks: F5=Skull, F6=cross osv. Slitsomt å høyreklikke... tid tar deg også. -D Endret 11. september 2008 av Kransen Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Keybindingsmenyen Lenke til kommentar
decophly Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Noen som har en macro som gjør at høyremuseknapp = targets target også snakke til NPC'en. Tenker på å gjøre det lettere å accepte/turne in quest. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Yo, Trenger en macro for warrior, det jeg ønsker at den skal gjøre er: gå inn i defensive stance --> ta på warrioren min shield, evt 1-h --> bruke spell reflect. Noen som kan hjelpe meg? Endret 17. september 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nok en standard Arenajunkies macro, sjekk warrior under macros på www.arenajunkies.com Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nok en standard Arenajunkies macro, sjekk warrior under macros på www.arenajunkies.com Takker, viste ikke om den siden der, derfor jeg spurte her etter macroen. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ikke noe problem Du er ikke den første for å si det slik (bare sjekk bakover her ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå