Leoron Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvordan skriver jeg en macro for å buffe en equippet gjenstand. F.eks oil's på våpen, sharpened fishing hook på fiskestang. Har mainhand slot og offhand slot noe nummer, som da ville gjøre at macroen ville se noe slik ut: /use Superior Wizard Oil - target = slot 1 (mainhand) Har ikke snøring på macroer, så linja over er bare for å illustrere hva jeg vil frem til. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvordan skriver jeg en macro for å buffe en equippet gjenstand.F.eks oil's på våpen, sharpened fishing hook på fiskestang. Har mainhand slot og offhand slot noe nummer, som da ville gjøre at macroen ville se noe slik ut: /use Superior Wizard Oil - target = slot 1 (mainhand) Har ikke snøring på macroer, så linja over er bare for å illustrere hva jeg vil frem til. Jeg <3 autobar! Har ferdige macroer for dette + mere. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Noen som vet hvordan jeg kan joine en arena via macro? /join arena funka ikke Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Må vel snakke med en slik en fancy Arena-kar for det uansett, og når du allikevel da er i nærheten, er det egentlig ikke noe poeng i den macroen. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Mente mere i som etter du har signa og skal entre, har nemlig en macro som setter på alt pvp-gearet og vil at den skal joine arena samtidig... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Trenger hjelp med en focus macro. Jeg vil at den skal caste på focus OM jeg har focus oppe. Er dette mulig? /cast [target=focus,exists,nodead] Curse of Tongues Funka ikke. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Trenger hjelp med en focus macro. Jeg vil at den skal caste på focus OM jeg har focus oppe. Er dette mulig? /cast [target=focus,exists,nodead] Curse of Tongues Funka ikke. #showtooltip Curse of Tongues /clearfocus [modifier:alt] /focus [target=focus,noexists]; [target=focus,dead] /target focus /cast Curse of Tongues Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Når jeg brukte den, så satt den target til focus. Det blir feil. Det jeg ønsker er å kunne bruke den normalt på target, om jeg ikke har et focus target oppe. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen som vet hvordan jeg kan få warrioren min til å charge og hoppe over til berserker stance med macro? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Ja det vet jeg, sjekk denne eller forrige side for link til alle dine behov (arenajunkies.com -> macros -> warrior) Edit: Linken ligger i innlegget mitt på toppen av forrige side. Endret 14. juli 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Når jeg brukte den, så satt den target til focus. Det blir feil. Det jeg ønsker er å kunne bruke den normalt på target, om jeg ikke har et focus target oppe. du må bare legge til en funksjon som sier hva den skal gjøre om du ikke har focus, altså noe slikt som /cast [target=focus,exists,nodead] Curse of Tongues; [exists,nodead] Curse of Tongues skulle virke, da vil klientet lese macroen som /cast "har han focus? hvis ja, cast på focus, hvis nei: fortsett å lese" ; "da kaster jeg på target da!" Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 lurer på om det er noen som har en macrom som gjør at jeg targeter noen og så sier den en tekst i Raid chat med nicket til denne personen Eks: jeg targeter en priest named X Trykker på macro og sier i party All nuke X ?? ?? Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) /party All nuke %t eller så var det %n, husker ikke heeeelt, om det er raid du skal ha så bytter du ut party med /raid eller /bg ... Er vel så basic som det kan få blitt HF Endret 28. juli 2008 av Dkdaffy Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Er det mulig å lage en warrior macro som bare viser hvilken stance jeg står i? Trenger ikke stance baren. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Er det mulig å lage en warrior macro som bare viser hvilken stance jeg står i? Trenger ikke stance baren. Står det ikke en buff som viser det som default da? Lenke til kommentar
Macord Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hvordan lager jeg en macro som gjør at jeg caster f.eks Greater Heal på spilleren jeg har musen over? Har gjort det før, husker bare ikke hvordan jeg gjør det nå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) /cast [target=mouseover] greater heal Endret 1. august 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Macord Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Der var den vettu takker. Kopierer den når jeg kommer hjem fra jobb ^^ Off Topic: Lycan kan jeg få Cabiri sin CD på Shadowcloth? Endret 1. august 2008 av Macord Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Request etter macro fra meg her: Jeg har en item som heter 'Skull of Impending Doom', jeg vil ha en macro som setter på den ved å klikke vanlig på itemet, og som bruker itemet om jeg høyreklikker. I samme macroen vil jeg gjerne (om dette er mulig) ha en sjanse til å kansellere buffen ved å holde Shift mens jeg trykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå