Gå til innhold

Den nyttige macrotråden


Anbefalte innlegg

Hey. Kan noen hjelpe meg med å lage følgende warrior macroer:

 

1.Fra hvilken som helst stance til battlestance og instant overpower (om mulig)

 

2.Intervene fra hvilken som helst stance til def stance og intervene focus target

 

3.intercept fra hvilken som helst stance

 

Takk for hjelp! er ikke så flink på dette selv som dere sikkert skjønner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hey. Kan noen hjelpe meg med å lage følgende warrior macroer:

 

1.Fra hvilken som helst stance til battlestance og instant overpower (om mulig)

 

2.Intervene fra hvilken som helst stance til def stance og intervene focus target

 

3.intercept fra hvilken som helst stance

 

Takk for hjelp! er ikke så flink på dette selv som dere sikkert skjønner

vil anbefale

#show [combat] Intercept; Charge
/cast [nocombat,stance:1] Charge; [combat,stance:3] Intercept; [nocombat,nostance:1] Battle Stance; [combat,nostance:3] Berserker Stance
/stopcasting

til deg ;)

 

å focus intervene macroen fant jeg ikke på arenajunkies så poster en til deg.

 

 #show Intervene
/focus [modifier:ctrl]
/stopmacro [modifier:ctrl]
/cast [nostance:2] Defensive Stance
/cast [target=focus] Intervene

 

Noen som kan forklare meg hvordan mouseover macro fungerer?

Å hva er +/- sidene med de?

Ta eksempel i f.eks intervene.

Endret av samebob
Lenke til kommentar
Denne kan kanskje brukes?

/castsequence reset=6 Curse of Elements, Corruption, Immolate

Den vil prøve å kaste på en ny Curse of the elements hert 6. sekund så jeg tviler på den er særlig effektiv mtp global cooldowns/mana etc.

Lenke til kommentar

Man kaster da ikke corruption og immolate oftere heller....

 

 

spam den i starten for så å spamme incinerate etterpå, trenger du nye dots og curse spam macro på nytt.

 

Reset=6 står der for at den ikke skal stoppe midt inni sånn at neste mob begynner du å caste immolate istedenfor, samtidig slipper du problemet med at man caster spellen flere ganger siden det tar 6 sek, altså 1,5 sek etter immolate er kasta at man kan bruke makroen igjen.

Lenke til kommentar
jeg trenger en macro som plasserer immolate, corruption, curse of elements, og deretter tar incinerate til target er 10 % hp elns for å avslutte med conflagrate, er det mulig?

du kan lage en castsequence som gjør nesten dette med en knapp bortsett fra conflag ved 10% hp (som du kan erstatte med conflag rett før siste tick av Immolate og deretter plassere immolate på nytt)og CoE (som du kan sette på først)

 

Men det forutsetter at du spammer button og ikke blir avbrutt, jeg husker ikke i farten exact hvordan det ser ut, har en lignende macro, men bruker den ikke.

 

Tror blir er noe sånt som dette;

 

/castsequence reset=10,shift Corruption, Immolate, Incinerate, Incinerate, Incinerate, Conflagrate, Immolate, Incinerate, Incinerate, Incinerate, Conflagrate

 

Mulig du må justetre antall incinreate etc, men det ser du ved å teste på Dr Boom - og evt legge til Life tap på slutten. Shift gjør at dersom du holder nede shift vil du begynne forfra

Endret av Aachel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...