Gå til innhold

Den nyttige macrotråden


Anbefalte innlegg

...

Denne macroen er nesten et must. I stedet for å trykke på et partymember, så taunte, så can du bruke denne direkte på moben. Fungerer også om du taunter fra partymember som vanlig.

 

#showtooltip Righteous Defense

/cast [help,nodead][target=targettarget,help,nodead]Righteous Defense

...

 

Dette ble vel endret i 2.4 så denne macroen er ikke lenger nødvendig da Righteous Defense nå har denne funksjonaliteten innebygget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
#show [combat] Intercept; Charge
/cast [nocombat,stance:1] Charge; [combat,stance:3] Intercept; [nocombat,nostance:1] Battle Stance; [combat,nostance:3] Berserker Stance; [target=help,nostance:2] defensive stance; [target=help,stance:2] intervene

 

 

Denne funker delvis, intervene delen funker ikke ;) Noen som har tips til hva som er galt?

Lenke til kommentar

Mulig det er spurt om og besvart, men fikk ikke opp noe når jeg søkte. (mine dårlige skills der:P)

 

Men til saken.

 

Si at jeg har en venn som jeg sender en del whispers til. I stedet for å måtte trykke på navnet hans i chaten eller andre metoder, går det an å lage en macro som jeg kan hive inn i actionbaren slik at jeg kan trykke på den, også kommer det automatisk opp et chatvindu der whisperet går direkte til han?

 

Ble litt rotete det.

 

Kort sagt, slik at jeg slipper å skrive /w navnetpåperson, men heller bare trykke på en knapp, så kommer det automatisk?

 

Sikkert et dumt spørsmål for dere hardcore-folk, men, men:P

Lenke til kommentar
Mulig det er spurt om og besvart, men fikk ikke opp noe når jeg søkte. (mine dårlige skills der:P)

 

Men til saken.

 

Si at jeg har en venn som jeg sender en del whispers til. I stedet for å måtte trykke på navnet hans i chaten eller andre metoder, går det an å lage en macro som jeg kan hive inn i actionbaren slik at jeg kan trykke på den, også kommer det automatisk opp et chatvindu der whisperet går direkte til han?

 

Ble litt rotete det.

 

Kort sagt, slik at jeg slipper å skrive /w navnetpåperson, men heller bare trykke på en knapp, så kommer det automatisk?

 

Sikkert et dumt spørsmål for dere hardcore-folk, men, men:P

Trykk på R - om du ikke har binda r til noe annet, men da sjekker du igjennom key bindings og binder til shift+r ellerno.

(om jeg ikke missforsto)

Lenke til kommentar

Se bildet jeg la ved.

Vil ha det slik at jeg bare trenger å trykke på 4 (hvis jeg har den i actionbaren), så kommer den ruta opp MED "/w randomnavn" uten at jeg trenger å skrive det. Skjønte dere det nå?:p

 

 

 

Tar det en gang til. Jeg trykker på en bestemt tast som er bundet til macroen, chaten kommer opp, og jeg slipper å skrive /w randomnavn eller /r eller noe annet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hallo hallo. Har sett en del (spesielt warlock) som har en macro for summoning spells, og mounts. de trykker ppå den, og summoner det de skalcaster spellen og får i samme stund opp en tekst! hvordan? jeg spurte de, de sa en macro pakke som du kunne laste ned, gjorde det, men der sto det bare forslag til macroer, ikke selve macroen. please svar!

Lenke til kommentar

#show [combat] Intercept; Charge
/cast [nocombat,stance:1] Charge; [combat,stance:3] Intercept; [nocombat,nostance:1] Battle Stance; [combat,nostance:3] Berserker Stance; [target=help,nostance:2] defensive stance; [target=help,stance:2] intervene

 

 

Denne funker delvis, intervene delen funker ikke ;) Noen som har tips til hva som er galt?

(gammel tekst, quotinga fucka seg)

 

 

 

Gir denne en liten puff jeg, finner ikke feilen ;)

Lenke til kommentar
hallo hallo. Har sett en del (spesielt warlock) som har en macro for summoning spells, og mounts. de trykker ppå den, og summoner det de skalcaster spellen og får i samme stund opp en tekst! hvordan? jeg spurte de, de sa en macro pakke som du kunne laste ned, gjorde det, men der sto det bare forslag til macroer, ikke selve macroen. please svar!

 

/cast Summon Dreadsteed
/me ... (din beskjed)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...