Kuldesjokk Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 #show [combat] Intercept; Charge /cast [nocombat,stance:1] Charge; [combat,stance:3] Intercept; [nocombat,nostance:1] Battle Stance; [combat,nostance:3] Berserker Stance; [target=friendly,nostance:2] defensive stance; [target=friendly,stance:2] intervene Finn feilen, halp! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Macro for å thumpe ut 4 totemer: /castsequence reset=6 Stoneskin Totem, Wrath of Air Totem, Totem of Wrath, Mana Spring Totem Husk å skrive rett navn, ellers virker det ikke Takker Tror jeg missforsto litt første gangen da jeg var usikker på det med 4 klikk vel vel dette slår det å hotkeye 4 totems når jeg trenger plassen til andre ting xD Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) /cast feed pet /use Smoked Talbuk Venison (eller hva f... mat du bruker) funker fint. og hvis du er en "raiding hunter" eller hunter i generelt, skulle du nok ha allerede kunnet denne (du slipper tooltip tingen, men syns det er en liten "fiffig" sak) #showtooltip Steady Shot /castrandom [target=pettarget,exists] Kill Command /castsequence reset=2/target !Auto Shot, Steady Shot /script UIErrorsFrame:Clear(); er bare aa trykke geerning paa knappen du har den paa Endret 23. april 2008 av TronDoZY Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Du vet at du quotet en post fra da macrosystemet funket annerledes? Lenke til kommentar
2r3 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Syntest denne macroen er veldig fin for og bruke alle trinketsene mine når de er ferdi på CD: #showtooltip Lesser Healing Wave(rank 5) /script UIErrorsFrame:Hide() /spellstopcasting /use Essence of the Martyr /cast Lesser Healing Wave(Rank 5) /script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show( er bare og bytte healing spell/rank og putte inn eventuelle andre trinktes der. Funker fin og bruke to trinkets og er bare og ha ein /use "trinket name" under den første trinketen ^^ Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Mulig denne er postet før, men jeg fant ikke noe på søk. #showtooltip /targetenemy /cast Sap(Rank 3) Flott sap-macro for rogue duels, eventuelt arena. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Oooh, genialt! Mange takk. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 #show [combat] Intercept; Charge/cast [nocombat,stance:1] Charge; [combat,stance:3] Intercept; [nocombat,nostance:1] Battle Stance; [combat,nostance:3] Berserker Stance; [target=friendly,nostance:2] defensive stance; [target=friendly,stance:2] intervene Finn feilen, halp! Quoter meg selv, halp! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 #show [combat] Intercept; Charge /cast [nocombat,stance:1] Charge; [combat,stance:3] Intercept; [nocombat,nostance:1] Battle Stance; [combat,nostance:3] Berserker Stance; [target=help,nostance:2] defensive stance; [target=help,stance:2] intervene Nå skulle det funke. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Nyttig macro til alle durids!!1one /yell GOGO BEARFORMZ! /cast bearform /yell GOGO CATFORMZ! /cast catform /yell GOGO FLIGHTFORMZ! /cast flightform Gjør det ca 10 ganger kulere og spille Endret 24. april 2008 av digitalglenn Lenke til kommentar
2r3 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Nyttig macro til alle durids!!1one /yell GOGO BEARFORMZ! /cast bearform /yell GOGO CATFORMZ! /cast catform /yell GOGO FLIGHTFORMZ! /cast flightform Gjør det ca 10 ganger kulere og spille må jo ha #showtooltip og Eg bruker denne macroen nå /castequence totem1, totem2, totemic call Noen som veit kordan eg kan lage til att eg kunn bruker totemic call vist eg har totems ute? Endret 24. april 2008 av 2r3 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 #show [combat] Intercept; Charge /cast [nocombat,stance:1] Charge; [combat,stance:3] Intercept; [nocombat,nostance:1] Battle Stance; [combat,nostance:3] Berserker Stance; [target=help,nostance:2] defensive stance; [target=help,stance:2] intervene Nå skulle det funke. Takker, får prøve når jeg kommer hjem Gecapital skal levles på skola Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Noen som har en macro for mages? Jeg har speccet frost for pvp, men jeg får ikke til å få det slik at jeg bruker trinket og Icy Veins rett etter hverandre... halp? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Mulig denne er postet før, men jeg fant ikke noe på søk. #showtooltip /targetenemy /cast Sap(Rank 3) Flott sap-macro for rogue duels, eventuelt arena. vent litt, hvis du ikke har target og spammer sap uten target vil du jo autotargete da og dersom du ser noen hostile no? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Finnes det noen gode tankadin macroes? å ja, jeg er litt lat som ikke leter gjennom heeele tråden før jeg spør Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nyttig macro til alle durids!!1one /yell GOGO BEARFORMZ! /cast bearform /yell GOGO CATFORMZ! /cast catform /yell GOGO FLIGHTFORMZ! /cast flightform Gjør det ca 10 ganger kulere og spille må jo ha #showtooltip og Eg bruker denne macroen nå /castequence totem1, totem2, totemic call Noen som veit kordan eg kan lage til att eg kunn bruker totemic call vist eg har totems ute? sry er noob men hvorfor? Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Finnes det noen gode tankadin macroes? å ja, jeg er litt lat som ikke leter gjennom heeele tråden før jeg spør Ja det er flere bra macroer som både gjør det lettere å tanke og du slipper å trykke på så mange knapper. Judger og caster seal of righteousness med 1 klikk, sparer tid og øker tps (pga raskere judge osv). Evt bytt ut med vengance på bosser om du liker det. #showtooltip Seal of Righteousness#show Judgement /cast Judgement /cast Seal of Righteousness Denne macroen er nesten et must. I stedet for å trykke på et partymember, så taunte, så can du bruke denne direkte på moben. Fungerer også om du taunter fra partymember som vanlig. #showtooltip Righteous Defense/cast [help,nodead][target=targettarget,help,nodead]Righteous Defense Kjekk macro for å sjekke om du er crushing blow immune /script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage("Need 102.4 combined avoidance. Currently at:",0.8,0.8,1) /script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(GetDodgeChance()+GetBlockChance()+GetParryChance()+5+(GetCom atRating(CR_DEFENSE_SKILL)*150/355 + 20)*0.04,1,0.5,0) Jeg har også en makro som caster concecration max rank med vanlig klikk, og rank 3 med alt + vanlig klikk. Bruker denne ofte, for å spare mana. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 #show [combat] Intercept; Charge /cast [nocombat,stance:1] Charge; [combat,stance:3] Intercept; [nocombat,nostance:1] Battle Stance; [combat,nostance:3] Berserker Stance; [target=help,nostance:2] defensive stance; [target=help,stance:2] intervene Nå skulle det funke. Takker, får prøve når jeg kommer hjem Gecapital skal levles på skola Funka ikke den heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå