samebob Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 ja gjorde det men syns jeg hadde lest noe om setfocus elns.. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Trenger hjelp med en macro på shammyen min her så forklarer så godt jeg kan. Den er til healing wave. Hvis jeg har targeta en enemy (en boss f.eks) skal den kaste på bossens target (tanken f.eks) men hvis jeg har targeta en friend vil jeg at den skal kaste på vennen. Og hvis jeg ikke har noe target skal den heale meg. Begge deler uten å miste target så klart, skal bruke dette på alle healing spellsa mine, men da kan jeg bare modifisere litt =D Håper noen får til dette =D Endret 14. april 2008 av Orcuz Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Prøv med: /cast [help][target=targettarget,help][target=focus,help][target=player] Greater Heal Det skal i allefall caste HW på target om friendly, og ellers kaste HW på targets target (bosses target f.eks). litt usikker på hva den finner på når du ikke har noe target, men jeg tipper den da healer deg. og denne caster spellet på deg selv om du ikke har target. EDIT: ny macro, denne er testet og fungerer, bytt ut Greater Heal (testet med presten min) med hva enn du vil bruke Endret 14. april 2008 av DeadbeaT Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) sorry for dobbelpost, jeg bare fortsetter der jeg slapp og putter det i en egen post så jeg ikke forvirrer shamanen vår. Tenkte litt fram og tilbake og vil bruke samme macro til å kaste int. fear med disse modifierne: mouseovertarget fear (for å feare critters eller andre i nærheten mens du får en fear på target som ikke bryter på første dmg) /cast [target=mouseover,exists,harm,nodead][harm,nodead] Intimidating Shout den skulle gi fear på mouseover gitt at du har en mouseover som er "harm" og "alive", og ellers kaste int shout dersom target er harm, nodead og du ikke har en mouseover, den burde funke eller hur? edit: burde sikkert fungere for blind, HoJ og slikt også, kan hende noen liker'n. Endret 15. april 2008 av DeadbeaT Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 den forsøker forresten også å kaste spellet på focus target også dersom det er friendly, før den kaster på deg. prioritetsrekkefølgen er altså: 1-target om friendly 2-target of target om friendly 3-focus target om friendly 4-self bare fjern [target=focus,help] om du driter i å prøve å kaste på focus. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ahh var derfor det focus greiene står der ja... Smart det også da. Takk igjen =D Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hvordan får jeg denne til å bli rank1? #showtooltip polymorph /P - SHEEPING - %t /cast [target=focus,modifier:alt] polymorph;polymorph Lenke til kommentar
phanti Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 #showtooltip polymorph/P - SHEEPING - %t/cast [target=focus,modifier:alt] polymorph(rank 1);polymorph(rank 1) tipper jeg. utested dog. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nå om dagen bruker jeg en fin charge/intercept + hamstring macro som ser slik ut: #show [combat] Intercept; Charge /cast [nocombat,stance:1] Charge; [combat,stance:3] Intercept; [nocombat,nostance:1] Battle Stance; [combat,nostance:3] Berserker Stance /stopcasting /cast hamstring Er det mulig å få inn, if target friend cast intervene? Regner med det går, vet bare ikke hvordan det skrives inn... Lenke til kommentar
albions Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hei, har lyst til å lage meg ein shadow priest, men frykter at det vill bli vanskelig å finne party til 5 man instancer. Er dette tilfellet eller blir shadow priest akseptert som dps i små instancer ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Du er som regel meget velkommen. Lenke til kommentar
albions Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Hei, har lyst til å lage meg ein shadow priest, men frykter at det vill bli vanskelig å finne party til 5 man instancer. Er dette tilfellet eller blir shadow priest akseptert som dps i små instancer ? Argh skulle poste den i priest tråden Endret 20. april 2008 av albions Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nå om dagen bruker jeg en fin charge/intercept + hamstring macro som ser slik ut: #show [combat] Intercept; Charge /cast [nocombat,stance:1] Charge; [combat,stance:3] Intercept; [nocombat,nostance:1] Battle Stance; [combat,nostance:3] Berserker Stance; [target=friendly,nostance:1] defensive stance; [target=friendly,stance:2] intervene /stopcasting /cast [target=hostile] hamstring Er det mulig å få inn, if target friend cast intervene? Regner med det går, vet bare ikke hvordan det skrives inn... Slik, er det ikke? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ser rett ut, får teste Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Noen som vet hvordan man kan lage en macro hvor du stomper alle 4 forskjellige totems samtidlig? F.eks Stoneskin Wrath of Air Wrath og Mana Spring? Veldig irritabelt egentlig å måtte stompe alle 1 etter 1 med trykk av musa Grunnen til at jeg har blitt lat er fodri jeg fikk 2/8 T6 i går og trenger auto stomping for den fete set bonusen Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 skjer ikke pga Gcd, du må nok stompe de en etter en, men du kan lage en macro du kan spamme 4-5 ganger for å skyte ut totemene dine. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Macro for å thumpe ut 4 totemer: /castsequence reset=6 Stoneskin Totem, Wrath of Air Totem, Totem of Wrath, Mana Spring Totem Husk å skrive rett navn, ellers virker det ikke Endret 22. april 2008 av Sneglen Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 krever 4 klikk tho, som han ikke virket interessert it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå