Moonshield Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som klarer å få til en macro for å kaste 4 totems? /castsequence reset=6 Grace of Air Totem, Strength of Earth Totem, Searing Fire Totem, Mana Spring Totem virker ikke. kunne jeg og tenke meg. soekte litt rundt paa nett. /castsequence Totem of pwnage, Totem of bigger pwnage, Totem of uber pwnage There you go, now just spam the button three times and you have three totems on the ground. har testet naa, og det er som skriveren over sier, du faar ikke alle i et klikke men du maa spamme knappen til alle er ute. :!: Jævlig bra. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nei, er ikke lov. synd, men kan se hvordan noen ville brukt det til det mer tvilsomme enn aa faa opp 4 totems ved et klikk. Om man kunne kastet 4x totems på en gang kunne man nok gjort det med andre spells også. DoT's for eksempel. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Men er det mulig å få den til å resette seg? Kaster ikke alltid ut alle totems når jeg levler, derfor kunne det vært fint at den resatte seg siden det første totemet i lista er et jeg slenger ut oftere... Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Men er det mulig å få den til å resette seg? Kaster ikke alltid ut alle totems når jeg levler, derfor kunne det vært fint at den resatte seg siden det første totemet i lista er et jeg slenger ut oftere... Burde funke med /castsequence reset=5/combat/target Totem1, Totem2, Totem3 Skal gjøre at den resetter om du skifter target, går ut/inn av combat eller etter 5 sec. Endret 4. april 2008 av Ocularis Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 :!: Jævlig bra. Seriøst, 8 av 10 poster som kommer fra deg er "Sykt bra ", "lol ass" osv. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 /use Longjaw Mud Snapper Beste macroen noen sinde. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) :!: Jævlig bra. Seriøst, 8 av 10 poster som kommer fra deg er "Sykt bra ", "lol ass" osv. Ny macro: /cast Conjure Carecake rank 15 /stopcasting /eat Endret 4. april 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fail. Global Cooldown 1 - Moonshield 0 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Global CD er jo over før jeg har laget caken. Du vet ikke hvor lang castingtime det er på den. Fail. Moonshield 1 - Lycantrophe 0. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Du viser åpenbar ignoranse overfor macro- og global cooldownmekanikken. Fail. Lycantrophe > * Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 For alt du vet har jeg ekstremt høy spellhaste. Jeg > deg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Spellhaste kan maksimalt redusere globalcooldown til 1 sekund. EID! Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hvordan får jeg til at jeg sier i partyet: "sheeping "target" og "silencing "target" men samtidig beholde funksjonen til disse to macroene? Silence macro: #showtooltip counterspell /stopcasting /cast [target=focus,modifier:alt] counterspell;counterspell Sheep macro: #showtooltip polymorph /cast [target=focus,modifier:alt] polymorph;polymorph Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 legg inn en /s Sheeping %t eller /y Silencing %t i neste rad på macroene dine, du tar tegningen %t er koden for ditt target Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hva er commanden for focus? slik at jeg får opp focus cast bar (har addon til det ) Lenke til kommentar
Hanzerpanzer Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg synes å ha hørt at det finnes en lock macro som først får pet til å angripe, så kaste masse dots så caste shadowbolts. En i klassen fant dette, men nekter å fortelle hvordan han gjorde det. Tror han må trykke mange ganger på knappen. Er dette mulig? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Da denne macroen virker for totems, ser jeg for meg at den kan virke for DoT's også. Blir nok noe som: /petattack /castsequence reset=6 Corruption, Curse of Agony, Siphon Life, Shadowbolt, Shadowbolt Usikker på om Shadowbolt-biten virker, men det andre skal virke. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hva er commanden for focus? slik at jeg får opp focus cast bar (har addon til det ) gjett da? /focus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå