Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ja, og fixen var på sinn plass. Husker tier 3 orc warriors =/ Nå gir den jo spelldmg og da, finfint det. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Om jeg ikke husker feil så var det faktisk slik før at den stacket. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Noken som har drillen på macro for å caste boble+hs (evt med en eplekjekk /golfclap i etterkant?) på paladin? Eg har sett folk som har gjort det, og er sugen på en slik sjøl =) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Global cooldown. Bare å ha de ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Så det vil ikkje funke å sette det i en macro? Edit: det høyrer då med her at eg har _0_ peiling på macros. Endret 25. januar 2008 av Whiteshit Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nix. Dessuten er det enkelt nok å skrive /golfclap. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du kan jo lage en makro på HS'en. /Cast Heartstone /golfclap /violin er bedre da Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Skulle gjerne hatt en macro som targeter meg, caster power-infusion uten at jeg mister min target! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) /cast [target=player]Power Infusion ? Endret 26. januar 2008 av DeadbeaT Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Skulle gjerne hatt en macro som targeter meg, caster power-infusion uten at jeg mister min target! Noen som kan hjelpe? i interface menyen er det et option. enable selfcast eller noe i den duren. da trenger du ikke no macro Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg leter etter en macro som gjør slik at jeg kan caste frostbolts og aktivere trinkets på samme knapp? Uten da å få "item not ready yet" spammet i trynet konstant. Er dette mulig? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) wowwiki.org har de mest grunnleggende macroene der, greit å titte over der også høre her om du ikke klarer å modifisere basicen til det du var etter nøyaktig, her er fra wowwiki.org: #showtooltip Frostbolt /use 13 /use 14 /script UIErrorsFrame:Clear() /cast Frostbolt /use 13 og 14 er trinketslotene, fjern den av slotene du ikke vil bruke (om du bare skal bruke en av de, og den andre er pvp trinket f.eks.) edit: legger også til at /script UIErrorsFrame:Clear() skulle fjerne all errorspam type "item not ready yet" osv. kos deg! Endret 27. januar 2008 av DeadbeaT Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Så det vil ikkje funke å sette det i en macro? Edit: det høyrer då med her at eg har _0_ peiling på macros. Bare å legge alt i en macro å spamme, går vell da? /Cast Divine shield /Use heartstone /golfclap og spamme den? skal vell funke. kan hende at golfclappen din blir spammet da men. Endret 17. mars 2008 av samebob Lenke til kommentar
samebob Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Noen som kan vet om det er mulig å få denne macroen /cast [help,stance:2]Intervene;[help,nostance:2]Defensive Stance;[combat,harm,nostance:3]Berserker Stance;[nocombat,nostance:1]Battle Stance;[combat,harm,stance:3]Intercept;[nocombat,stance:1]Charge til å gjøre til at vist charge er på cd, så intercepter den, selv om jeg ikke er i combat? Og muligens en hamstring etter charge og intervene. Endret 17. mars 2008 av samebob Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har en lignende, harmstringer etter intercept/charge, men har ikke sett så mye på intervene så der er jeg usikker på hvordan den fungerer #show [combat] Intercept; Charge /cast [nocombat,stance:1] Charge; [combat,stance:3] Intercept; [nocombat,nostance:1] Battle Stance; [combat,nostance:3] Berserker Stance /stopcasting /cast [stance:1/3] Hamstring Forøvrig http://www.arenajunkies.com/macros/warrior/ har noen kjekke macroer Lenke til kommentar
samebob Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 jeg tar det slik at vist jeg bare slenger på /cast [stance:1/3] Hamstring på slutten av min macro så skal det vell funke, får prøve når jeg kommer hjem. Takk for super link Kuldesjokk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 NP, mye kjekke fakta inn på der, tror også du er inne på noe, husk hvis du copyer den macroen jeg linka skifter automatisk til zerker etter du har charga... Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Kan noen sette opp en macro som gjør følgene: Bytter fra dualwield til 2hander, går bra berserker til battle stance, kaster overpower, også bytter tilbake til zerkerstance ag dualwield? Går dette med et trykk hvis man har 1 poeng i tactical mastery? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 det går ikke med ett trykk, du må spamme den Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 oki, men hva er macroen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå