Gnimmels Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 /inspect (?) dunno... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Går det ann slik at den lukker det vinduet etterpå og ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) /inspect gjør vel det, gjør den ikke? Tester nå, sec. Edit: Nei, det gjør den ikke. Skal lese litt rundt, poster hvis jeg finner svar. Endret 14. november 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Heisann, jeg holder på å lage en macro som Defias Messenger bruker: /s Here's a singing telegram for %t: Roses are red, violets are blue, I will kill any "[b]race her[/b]"'s i see, including you! Der det står race her er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skal få til, noen som vet? Endret 22. november 2007 av PsykoRage Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hailo. Er lei av å bytte mellom gear så tenkte jeg skulle smelle opp tre macroer på gear... Lurer derfor på dette med slots. begynner slot1 i øvre venstre hjørne så går det ned for så å flytte seg over på høyre side så våpen etterpå, eller er det mer enn avansert enn som så? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Eventuelt så kan du laste ned en addon som gjør det for deg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvorfor en addon når det tar meg ti min å mekke en macro som funker etter patcher også? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Fordi den bytter alt gear automatisk ved et tastetrykk (i sett). Husk at macroer har ganske begrenset plass. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Joda greit nok, men svar ihvertfall på spørsmålet da Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er en liste over slots på wow-europe. :> Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Gah, så da var min teori om rekkefølge feil da Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei! Tenkte bruke macroen under på min hunter (lvl62 så blir uten kill Command) men kan jeg da spamme den knappen uten og "skade" noen autoshot? Og skal jeg skifte ut 3 tallet til atackspeeden min eller noe? #showtooltip Steady Shot(Rank 1)#show Steady Shot(Rank 1) /script UIErrorsFrame:Hide(); /castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot /cast [target=pettarget] Kill Command /script UIErrorsFrame:Clear();UIErrorsFrame:Show(); Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 andre som har merket djevelskap med denne macroen etter 2.3? #showtooltip Steady Shot /script UIErrorsFrame:Hide() /castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot /cast [exists,target=pettarget] Kill Command /script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show() før funket den helt fint, men no har den begynt å kødde seg. eg bruker quartz-addonen, så eg kan se castbaren til steadyshot og autoshot. og noen ganger nekter rett og slett steadyshot komme seg av gårde, og det kan gå hele 3 autoshot før neste steadyshot. eg har samme BM specc som før 2.3 og samme gun, no som før. (dos santos) Noen som har løsningen på problemet eller kanskje en annen macro som gjør samme nytten? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Den er litt bugga ja... Blir fiksa i 2.3.2 patchen sammen med denne tror jeg: /castsequence steady shot, !Autoshot Den over her gjør nesten samme nytten, men den fjerner ikke error meldingene (not ready yet) og den er uten kill command, men den sørger før at det alltid kommer en autoshot før neste steadyshot =D Endret 18. desember 2007 av Orcuz Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 weee! takk skal du ha Orcuz Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 trenger hjelp til en macro: vil ha en knapp som jeg kan høyreklikke på for og mounte land mount og venstreklikke for og mounte flying mount. eller en knapp som velger flying hvis jeg er i outland og vanlig hvis jeg er i azeroth. det burde vel la seg gjøre? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 #showtooltip Swift Red Windrider /use [button:1] Swift Red Windrider /use [button:2] Purple Skeletal Warhorse Tror det går ann å velge flying automatisk om du er i outlands og, skal finne det ut. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg fant noen sjøl. en som mounter flying hvis jeg er i outland og samtidig bytter til riding crop /use [outdoors,nomounted,flyable] Snowy Gryphon; [outdoors,nomounted] Swift Brown Steed /script [outdoors,nomounted,nomodifier:ctrl] Riding Crop /dismount [mounted] /script [mounted] Scarab ofthe Infinite Cycle nå gjenstår det bare og få testa den Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei! Lurte på om dere kunne gi meg en nyttig macro for hunters? I hvertfall en som fungerer Vet ikke helt hva slags funksjoner den skal ha, men en som dere bruker ofte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå