B-QL Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 <snip>--------- Skal noen andre spells brukes, eller ranks, bare bytt ut spellnavn. More to come. 9163772[/snapback] Slenger disse inn i macroer på alten min etter jobben, takker for macroene Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Noen som klarer å lage et macro slik at når jeg bruker den summoner den en av f.eks 4 random mounts? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) /castrandom[outdoor,nomounted] [hest1],[hest2],[hest3],[hest 4] /dismount Endret 3. august 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Cheers takker mate! EDIT: Uhm skal denne funke? /castrandom[outdoor,nomounted] Summon Charger(Summon),Summon Warhorse(Summon) /dismount Endret 3. august 2007 av samebob Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Jeg har ikke testet den, men gjør det nå. (Har bare to mounts, da. ) Edit: Hvis det du tenker på er om du må ha med (summon), så tror jeg det. Shift click i spellbook funker finfint. Skjønner ikke hvorfor du skal bruke 60% med 100% tilgjengelig, menmen. /userandom [nomounted,outdoors] Purple skeletal warhorse, green skeletal warhorse /dismount Denne funket finfint. Tror du må bruke castrandom og (summon) for paladin/warlock-hester. Endret 3. august 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
samebob Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg shift clicket i spellboken endte med at jeg spammet guildchat med macroen :S 60% var bare for å teste. hadde ikke kjøpt meg kodoen enda da:P Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Lurte på om noen av dere som hadde peiling kunne lage meg en macro som gjorde at jeg brukte devour magic (fra felhunter pet) på meg selv, og automatisk retargetta last hostile? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) /cast Devout Magic /stopcasting /target lasttarget kanskje? Vet ikke. Endret 10. august 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) blir vel /target dittnick /cast Devour Magic /targetlasttarget edit: /cast [target=player] Devour Magic skulle vel også funke Endret 10. august 2007 av guruthos Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 /cast [target=player] Devour Magic skulle vel også funke 9248435[/snapback] Dette er fasiten. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 hmm, har problemer med å stoppe en channeled spell etter at den har startet igjennom macroes, spellen jeg tenker på er Ravager Proc'en heter Bladestorm og jeg ønsker å ha en trykkbar macro som stopper denne. bør jeg bruker en form for /stop** eller cancel aura eller hva tror dere? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) /cancelaura bladestorm Tror jeg. Har ingen ravager, så jeg får ikke testet. På den annen side er det ingen buff, så du må vel strengt tatt bruke /stopcasting. Prøv begge. Endret 13. august 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Skrev en tidligere i dag, så må bumpe litt (er ikke så mye aktivitet her at det gjør noe). Kopierer fra noe jeg skrev på et annet forum, dere tåler engelsken min. /cast [target=mouseover,exist,pet:Succubus][target=target,exist] Seduction; [target=mouseover,exist,pet:Felhunter][target=target,exist] Spell lock; /cast [pet:voidwalker] sacrifice; /Cast [target=mouseover,help,exist][target=player] devour magic This macro will, for a warlock, do the following. If you have your succubus out, you will seduce the target -you hold your mouse over-. Usually you want to focus your own attacks on one mob, and seduce the other. This will make you able to seduce targets that is not your current target, making you able to efficiently seduce a desired target, without clumsy tabbing or clicking. If you have no hovered target, then you will seduce your target. If you should happen to use your felhunter you will: Cast Spell Lock on you hovered (mouse holdover) target or on your current target if you have no hovered target. If you hold your mouse over a friends unitframe or character you will use devour magic on them. If you have noone or yourself targeted, you will devour magic on yourself. If you have your voidwalker you will -always- use sacrifice. I would have added more features into this one button, but Blizzard's macro system only allowes 255 characters. Also note that there is no felguard mentioned here, for several reasons. 1. I am not the felguard-guy, as the specc is too weak to be worth using. 2. To use a felguard option, you either have to remove one of the other pets (making it less usable for non-demonology-warlocks) 3. There are no abilities but intercept worth using, and intercept can without much of a problem be on a hotkey for itself. There are no imp mentioned either, as imp is generally a mana battery and buffbot, not a combat pet. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Noen som kan mekke en macro der jeg kaster pyroblast med POM og ARC-POWER? Evig takksam. EDIT: Har prøvd noen av dem nevnt tidligere i tråden, men det fungerte heller dårlig. Endret 14. august 2007 av nEVERGOOD Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) /cast Presence of Mind /stopcasting /cast Arcane power /stopcasting /use 13/14 /stopcasting /cast pyroblast /beg ingen resist. 13/14 er trinkets. tror 14 er nederste slot. edit: du må trykke noen ganger pga g.cd. Endret 14. august 2007 av Be__bad Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Denne bruker jeg: #show Pyroblast /cast Presence of Mind /stopcasting /cast Arcane Power /stopcasting /use 13 /use 14 /stopcasting /cast Pyroblast ..og den funker. 13 og 14 er som tidligere nevnt trinkets. Edit: Når jeg ser bedre etter er det stort sett samme som Be__Bad sin. Endret 14. august 2007 av Inxs Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Denne bruker jeg: #show Pyroblast /cast Presence of Mind /stopcasting /cast Arcane Power /stopcasting /use 13 /use 14 /stopcasting /cast Pyroblast ..og den funker. 13 og 14 er som tidligere nevnt trinkets. Edit: Når jeg ser bedre etter er det stort sett samme som Be__Bad sin. 9280862[/snapback] Du må trykke to ganger ikkesant? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Denne bruker jeg: #show Pyroblast /cast Presence of Mind /stopcasting /cast Arcane Power /stopcasting /use 13 /use 14 /stopcasting /cast Pyroblast ..og den funker. 13 og 14 er som tidligere nevnt trinkets. Edit: Når jeg ser bedre etter er det stort sett samme som Be__Bad sin. 9280862[/snapback] Du må trykke to ganger ikkesant? 9282512[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Om det er sånn nature's swiftness funker, må man trykke to ganger om man er i bevegelse. Én gang om man står stille. Lenke til kommentar
.com Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 er det mulig å svare et whisper med "blablabla (spillerens class) blablabla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå