DeadbeaT Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 nei nei nei, stopcasting er tull, bruk castsequence! dessuten kan ikke macroer lengre sjekke om buffs er aktive allerede afaik. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Riktig. For å hindre automatisering. Castsequence med 2min reset? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 /clearfocus [modifier:alt]/focus [target=focus,noexists]; [target=focus,dead] /clearfocus [target=focus,help] /petstay /petfollow /stopcasting /cast [pet:succubus,target=focus,exists,harm] Seduction; Seduction Eneste macroen jeg har. Heftig brukbar. Digger den. Basicly. Succubus: focus target. Seduce, trykker du en gang til avbryter den og seducer på nytt. Den ligger sikkert her fra før. Men tenkte jeg ville legge den inn Har ikke brukt succubusen noe særlig før. Men hadde den framme på et ZF -run. Funket bra. Hadde det ikke vært for et konstant behov hos warrioren å bryte seduce. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få til å gjøre noe sånt som at jeg Først bytter til healing main hand-caster heal-bytter tilbake til dps main hand etter healen? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 nei nei nei, stopcasting er tull, bruk castsequence! dessuten kan ikke macroer lengre sjekke om buffs er aktive allerede afaik. 9104875[/snapback] Stopcasting funker fint for det jeg bruker macroen til:) Si du er POM Pyro specc da. /stopcasting /cast Vengeance of the Illidari /stopcasting /cast Presence Of Mind /stopcasting /cast Arcane Power /stopcasting /cast Pyroblast Må selvsagt trykke to ganger Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kan ikke bruke stopcasting i shout-macroen. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 fordi vi har gCD gCD gCD osv. er synd egentlig, warrior hadde vært mye artigere uten gCD, tenk den farten vi kunne fått på oss da Oo Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 fordi vi har gCD gCD gCD osv. er synd egentlig, warrior hadde vært mye artigere uten gCD, tenk den farten vi kunne fått på oss da Oo 9111800[/snapback] Warriors har allerede noe kallt Overpower. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 hvilket er en situasjonellt ability, som man faktisk må reagere på når den er mulig å kaste. arguement ignored men tilbake til macroes, gi oss noen utfordringer da, meg og lycantrophe kjeder oss. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 :!: Det er er navn en setter på oss. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det er for lite aktivitet her, og denne må bumpes litt, så beklager dobbeltposten. Jeg leket litt med paladinen min i dag, og fant ut at det var forferdelig vanskelig (pga treg update i UIen) å heale til tider, samme med dispell og blessing of protection. Her er en finfin macro hvor spells kan byttes ut, til å bruke en ability på en mob i en mengde, og hvis ikke et par krav møtes, den du targeter. Veldig enkelt, som sagt, men jeg håper noen får bruk for det. #showtooltip Exorcism /cast [target=mouseover,harm][target=target,harm,nodead]exorcism Her vil du kaste Exorcism på den du har musen over, dersom den er hostile. Hvis du ikke har musen over noen, eller den du har musen over er friendly, vil du caste på den du har targetet. Den vil kaste på den du har musen over først, og dersom du ikke har musen over noen/de er friendly, går den på den du har targetet. -------- #showtooltip mana tap /cast [target=mouseover,harm][target=target,harm,nodead]Mana Tap(Racial) Enda et eksempel, gjør det samme. -------- #showtooltip mana tap /cast [target=target,harm,nodead][target=mouseover,harm]Mana Tap(Racial) Her er sekvensen snudd, dersom du ønsker at den du har targetet er førsteprioritet, bruker du denne. -------- #showtooltip flash of light /cast [target=mouseover,help,nodead][target=target,help,nodead][target=target,harm][target=player]flash of light Denne er interessant, og funker på mye den samme måten. Dersom du har en fiende targetert, men holder musen over en venn/friendly/unitframen til en i partyet, vil du heale den. Dersom du har targetet en venn (eller deg selv, forsåvidt) vil du heale denne. Dersom du har en fiende targetet, og musen er over en fiende eller ingenting, vil du heale deg selv. Dersom musen ikke er over noe, og du ikke har noen/noe targetet, vil du heale deg selv. -------- #showtooltip cleanse /cast [target=mouseover,help,nodead][target=target,help,nodead][target=target,harm][target=player]cleanse Samme i en cleanse-variant (Må moddes litt hvis den skal brukes til dispell magic, da den skal funke på fiender og) Her vil de samme tilfellene intreffe. --------- Skal noen andre spells brukes, eller ranks, bare bytt ut spellnavn. More to come. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Macro som gjør at en warrior skifter fra Dual Wield til 1h/shield ved ett klikk? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har noe slekt. Må bare se om jeg husker dette da jeg er på ferie, så kan ikke sjekke mine... /equipslot 16 *våpen MH* /equipslot 17 *våpen OH* Det var en knapp neste knapp /equip *våpen* /equip *skjold* Litt usikker på den med DW, men våpen og skjold skal funke greit, men trengs to knapper. Med mindre noen nå har funnet en måte å få det på en Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 gitt at du beholder MH våpen som våpen for 1h+ shield blir det så enkelt som: /equiptslot 17 *shield* /equipslot 17 *OH våpen* Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Tenkte jeg ikke på Mulig å få den på en knapp også kanskje? Eller snakker vi fortsatt to? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 det der er en knapp. ser også at jeg har en leif der, men det ser vel dere også. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Må jeg teste når jeg kommer hjem fra ferie, men kom til å tenke at min var vel 2 knapper fordi jeg har shield slam på samme knappen so jeg equipper skjoldet Lenke til kommentar
Marker Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 #showtooltip flash of light /cast [target=mouseover,help,nodead][target=target,help,nodead][target=target,harm][target=player]flash of light Denne er interessant, og funker på mye den samme måten. Dersom du har en fiende targetert, men holder musen over en venn/friendly/unitframen til en i partyet, vil du heale den. Dersom du har targetet en venn (eller deg selv, forsåvidt) vil du heale denne. Dersom du har en fiende targetet, og musen er over en fiende eller ingenting, vil du heale deg selv. Dersom musen ikke er over noe, og du ikke har noen/noe targetet, vil du heale deg selv. 9163772[/snapback] Super post Lyc! Vil denne også fungere dersom du mouser over unitframen til et partymember, selv med andre unitframes enn wow default? Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 går det an å få en macro som først tar en cheapshot og så fyrer opp Bladefist's Breadth hvis den er klar, uten å måtte trykke to ganger? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Marker: Selvsagt. Den reagerer på om det er karakter eller frame, uavhengig av addons. Jeg bruker ag_uf, og det funker finfint. Sliter mye med at mine heals er hotkeyet med shift 1-4 med mindre jeg er mainhealer (prot, øks-og-skjold til vanlig), og da vil ikke wow klare å targete folk, siden wow oppfatter det som bruk av hotkey, som da ikke er bundet til noe (shift + left click). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå