DeadbeaT Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) <- lei av å skrive samme macro om og om igjen for folk, l2 bytte ut spells og abilities -.- edit: faen, top of page. Endret 11. juli 2007 av DeadbeaT Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Finnes det en variabel for /cancelmacro som kan finne ut om en sistnevte spell faktisk ble castet, eller om den ble stoppet av stun eller global cd? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Et kjapt spørsmål. Jeg har en macro som jeg bruker på min hunter: #showtooltip Steady Shot /script UIErrorsFrame:Hide() /petautocaston Lightning Breath /cast [target=pettarget] Kill Command /castsequence reset=3 Steady Shot,Auto Shot /script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show() I og med at buen min har 2.8 speed (2.03 med talents) bør jeg da endre castsequencen til 2.03? Eller har den verdien nada å si? Er det mulig å keybinde denne macroen, f.eks til mousescrollen? Hvordan gjøres det i så fall? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Plasser den på en actionbar, så tar du å binder knappen i keybindings? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Finnes det en variabel for /cancelmacro som kan finne ut om en sistnevte spell faktisk ble castet, eller om den ble stoppet av stun eller global cd? 9050628[/snapback] nope, det ville fremmet automatisert spilling og blizzard prøver å unngå det. I og med at buen min har 2.8 speed (2.03 med talents) bør jeg da endre castsequencen til 2.03? Eller har den verdien nada å si? Er det mulig å keybinde denne macroen, f.eks til mousescrollen? Hvordan gjøres det i så fall? 9053460[/snapback] macroen formål er vel egentlig å øke dps med å starte autoshoot og steadshot syklussen samtidig er det ikke? i såfall har farten på våpenet ditt ingenting å si, er du fortsatt utsikker ta det opp med fellow hunters i hunter tråden. og for keybinding blir det nok som wolkfenkill sier, putt på en actionbar også keybinder du den derfra. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei Er ikke så stødig på macroer, og kunne trenge litt hjelp. Trenger en macro for først å kaste rank2 banish, og så rank1, for så å begynne på nytt... burde egentlig klart det, men fikser ikke å få til forskjellige ranks... Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 er vel bare å putte på Banish (rank 2) og Banish (rank 1) er det ikke? var i allefall slik før Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Plasser den på en actionbar, så tar du å binder knappen i keybindings? 9056114[/snapback] Takker for svaret. Funket gitt :!: Lenke til kommentar
jH- Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Etterlyser en macro, men er allikevel usikker på om det i det hele tatt går ann. Midtre museknapp (musehjulet) har jeg til vanlig bundet til 'Open All Bags'. Men i raids / grupper ønsker jeg at denne knappen skal være bundet til en plass på actionbaren. Forøvrig, så finner jeg det veldig "slitsomt" å hele tiden måtte gå inn i Key Bindings for å endre mellom disse to. Da lurer jeg på: en macro som kan bytte imellom disse to, er det mulig? Isåfall, gief plx? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Fjærnet de slik at "?" symbolet på macro'er blir til symbolet på skill/item? irriterer meg Lenke til kommentar
Zash Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hos meg er det uforandret iallefall... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Vet at noe lignende er spurt om før, men er det mulig å få til equip shield, shield bash, så equippe tilbake til DW? ser for meg /equip *shield* /cast shield bash /equip *våpen1**våpen2* Sliter med den siste linjen der... Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Vet at noe lignende er spurt om før, men er det mulig å få til equip shield, shield bash, så equippe tilbake til DW? ser for meg /equip *shield* /cast shield bash /equip *våpen1**våpen2* Sliter med den siste linjen der... 9096507[/snapback] Kunne tenkte meg noe lignende selv, men er det ikke sånn at å skifte våpen triggerer global cooldown? Ta må du jo isåfall spamme macroen i 1,5 sec før du får basha, og de fleste castere med en warrior i nærheten bruker vel ikke så mange lange cast time spells? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 De deler ikke CD så den flyr av gårde på maks 0,5 sec tenker jeg... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Med to trykk så går det. /equip *shield* /cast [equipped:shield] shield bash /equipslot16 [equipped:shield] *våpen*(mainhand) /equipslot17 [Equipped:shield] *våpen* (offhand) 8667152[/snapback] Tror jeg. Trykk to ganger, teste, noen? Endret 18. juli 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Mulig å få den til å hoppe over shield bash hvis shield bash ikke er mulig (targeter friendly, Cd etc..) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) /equip *shield* /cast [equipped:shields,harm,nodead] shield bash /equipslot16 [equipped:shields] *våpen*(mainhand) /equipslot17 [Equipped:shields] *våpen* (offhand) Prøv den. Edit: Updated, er på tynn is her, kan ikke dette så alt for godt. Det er nok letter om du deler den opp i to macroer. Edit2: Bleh, dobbeltpost. Endret 18. juli 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Et kjapt spørsmål. Jeg har en macro som jeg bruker på min hunter: #showtooltip Steady Shot /script UIErrorsFrame:Hide() /petautocaston Lightning Breath /cast [target=pettarget] Kill Command /castsequence reset=3 Steady Shot,Auto Shot /script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show() I og med at buen min har 2.8 speed (2.03 med talents) bør jeg da endre castsequencen til 2.03? Eller har den verdien nada å si? Er det mulig å keybinde denne macroen, f.eks til mousescrollen? Hvordan gjøres det i så fall? 9053460[/snapback] Verdien bak castsequence reset har ikke noe med attackspeeden din og gjøre. Det er enkelt og greit en reset timer, dvs at hvis du ikke trykker på macroen på nytt innen 3 sekunder blir den resetta. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Er det mulig å lage en macro som slenger ut battle shout også på neste trykk demoralising shout? Og hvis du har battel shout oppe så hopper den over battle shout? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 /stopcasting /cast Battle Shout /stopcasting /cast Demoralizing Shout /stopcasting Vil tro det skulle funke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå