Gå til innhold

Den nyttige macrotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fordi HS lar seg puttes i kø går den ann å samle med overpower som er instant cast. du må nok fint lære deg å bruke hele TRE knapper på warrior'en din -.-

9009507[/snapback]

Har jo allerede en macro for Overpower og HS, bare lurte på om det gikk ann å legge til Bloodthirst. Får bare ha BT på en annen macro/knapp.

Lenke til kommentar
Sånn targetmacro er kjekt å ha.

Noen som vet hvordan (Om det er mulig) jeg kan targete personen som blir dengt av Demon chains på Ilhooffighten?

Sånn, [Target=targettarget demon chains] ellerno. :p

9010464[/snapback]

Kun denne brukte vi på ill før

'/target demon'

Lenke til kommentar
noen som vet om det går ann og ha macro som bruker Adrenaline rush, blade flurry og trinket??

9014619[/snapback]

/use 13
/castsequence Adrenaline Rush, Blade Flurry

slike, bruk trinket og 2-3 abilities har blitt postet hundre ganger før, les litt bakover og modifiser til det du vil ha.

denne bruker trinketen som ligger i slot 13, det er den øverste trinket slot'en mener jeg... også må du trykke 2 ganger for å få både AR og BF til å starte. good pewpew :)

Lenke til kommentar
Noen som kan lage en kjapp liten macro som bruker Dragon's Breath og deretter Cone of Cold og resetter seg selv etter 20 sekunder? Trodde det skulle være en smal sak, men det jeg klarte å hoste opp funker ikke i det hele tatt, og er vel såpass skivebom at jeg ikker orker legget det ut her. ^^

8870804[/snapback]

/castsequence reset=20 Dragon's Breath, Cone of Cold

(bare pass på stavemåten på spellsa dine, at den er 100% riktig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...