Gå til innhold

Den nyttige macrotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig å lage en macro som consumer en HS dersom jeg har det og hvis ikke, så vil den consume en health pot?

8756980[/snapback]

tror ikke du får lov å sjekke om du har en HS (eller pot) - men bruker du f.eks følgende;

/use Master Healthstone

/use Major healing Potion

Så vil den bruke HS første gangen, og pot etter dette .. (må nok trykke to ganger)

Lenke til kommentar
Er det mulig å lage en macro som consumer en HS dersom jeg har det og hvis ikke, så vil den consume en health pot?

8756980[/snapback]

tror ikke du får lov å sjekke om du har en HS (eller pot) - men bruker du f.eks følgende;

/use Master Healthstone

/use Major healing Potion

Så vil den bruke HS første gangen, og pot etter dette .. (må nok trykke to ganger)

8780105[/snapback]

tror nok ikke han vil ha dette, siden han da vil consume begge deler om han har det...

Lenke til kommentar

Skal lage 39 rogue twink. Og tenkte da på en macro som eg lurer på funker.

/cast Backstab

/cast Gouge

Virker som en fet pvp macro med tanke på kor mye lag dødelegger for BS roguer. Noen som vet kordan eg får macroen til å virke?

Lenke til kommentar

for å være ærlig så er det egentlig slik at jo mer jeg tenker på det, jo dummere virker det. En rogue på lv 39 må holde styr på 8 knapper, reduser så dette til 6 knapper, automatiser cheap shot/kindey blow så har du 4 knapper, lag en cast sequence for SS og Evis. så har du 2 knapper, auto stealth macro og vi er nede i 1 knapp, gøy å spille? nei.

Lenke til kommentar

/cast Arcane Power
/script SpellStopCasting();
/cast Presence of Mind
/script UseInventoryItem(GetInventorySlotInfo("Trinket13Slot"));
/cast Pyroblast(Rank 10) 

Er dette helt på trynet feil eller? :p

Endret av Lofnes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...