Lycantrophe Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Shift-click fra spellbook, så skal det nok funke. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 faen, sorry sorry Odd-Frank! Jeg skylder deg en stack med bandasjer Jeg bryr meg mindre med staving og mer med syntaks, takk for at du retter på meg Lycantrophe! /hail Lyncantrophe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 faen, sorry sorry Odd-Frank! Jeg skylder deg en stack med bandasjer Jeg bryr meg mindre med staving og mer med syntaks, takk for at du retter på meg Lycantrophe! /hail Lyncantrophe 8588120[/snapback] :!: Gull! Kan jeg ha det i signaturen min? Lenke til kommentar
maglame Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Den beste macroen jeg noen gang har laget siden den er så enkel og fungerer perfekt (sikkert mange som har laget den før, men). Det er en misdirect macro jeg syns alle huntere burde ha /cast [help] Misdirection; /assist Om du tageter en fiende, velger den fiendens target. Om du så trykker igjen bruker den misdirection på ditt target, og skifter til den du har misdirection på sitt target. Om misdirection er på cooldown skifter den bare imellom de to target'ene. Om du targeter en venn bruker den misdirect og skifter til vennen sitt target. Endret 11. mai 2007 av hobbyflekken Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Noen som kunne mekka en macro for CoA, corruption og siphon life? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 /castsequence reset=target/combat Curse of Agony, Corruption, Siphon life Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Er det mulig og lage en macro som sjekker om en buff er aktiv før den gjør noe? Det jeg trenger er en macro som kaster last stand og sier i /s ***ettelleranna***** Har det nå, men når jeg vanligvis bruker Last stand er det litt krise og det blir ofte endel spam så hadde hjelp viss den ikke skrev til s før buffen var aktiv. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Nei, fordi /script ikke er lov lenger. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hva er kommandoen for å få med pet spells i en makro? Prøver å lage en makro som gjør at jeg targeter meg selv og caster Devour Magic, men får ikke til en dritt jo Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 /target Tullut /cast [Pet:Felhunter]Devour Magic Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Takk igjen. Blir du nerfa i neste patch, Lycan? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Takk igjen. Blir du nerfa i neste patch, Lycan? 8621117[/snapback] Håper ikke det. Signatur, plx? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Foretrekker du Tullut eller Veta? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Samme for meg. Bare skriv Tullut du Lenke til kommentar
Marker Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei. Siden jeg ikke har forstått syntaksen i disse macroene, så spør jeg her: Jeg trenger en macro som gjør følgende: Hvis jeg trykker Z så mounter jeg, CTRL+Z mounter flying mount og uavhenging av mount, så dismounter jeg med Z. Er det mulig? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Mjo, nesten. Bind den til z (keybindings) /Cast [nomounted,outdoors] *navn på hest* /cast [nomounted,outdoors] *navn på flygehest* /cast [modifier:ctrl,mounted] dismount Tror jeg. Har ikke prøvd, har ikke anledning. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er det mulig å lage en macro slik at (Warrior btw) at man med ett trykk går over til Defensive Stance, equip shield og tar shield bash? Nyttig der du sloss mot caster og han/hun er på vei og heale. Sett at jeg har en two-hander på meg f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå