DeadbeaT Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 jeg tipper på at blizzard har sperret den kommandoen for å sjekke om char'en er i bevegelse for å hindre automatisert spill. ser ut som det blir to knapper på deg, en stå-still dotting og en løpe dotting Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg kunne trengt en macro som setter på Crusader Aura når jeg summoner mount, og som setter på Retribution Aura/Sanctity Aura når jeg dismounter. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) /cast [nocombat, nomounted] Crusader Aura; [mounted] Concentration Aura; /stopcasting /cast [nocombat, nomounted] Blue Hawkstrider; /dismount vil kaste crusader og mounte, og concentration aura (bytt til whatever you'd like) når du dismounter. må desverre brukes med en vanlig mount siden pallamounten er et spell. prøv macroen under for å bruke pallamounten, har null peiling på om det virker, men om det virker er det slik det ser ut: /castsequence [nocombat, nomounted] Crusader Aura, PALLAMOUNTSPELL; [mounted] Concentration Aura; /stopcasting /dismount trenger doble tastetrykk, mulig den første ikke gjør det.. og det er mulig at den gir en "i am not mounted" feil på den andre macroen due to dobbelttrykk. rapporter tilbake om hvordan de virker? edit: setter macro i kode Endret 9. mai 2007 av DeadbeaT Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 unknown.. tar deg 20 se ingame å teste det thou, og rapporter tilbake 8564442[/snapback] jeg var nettop kommet på jobb da jeg postet, så jeg kunne ikke sjekke. Nå som jeg har sjekket er resultatet: Den blir stående fast på UA steget av macron. når man springer og spammer vil den altså ikke hoppe elegant over UA, men stoppe opp. Er det mulig å legge til en eller annen annen kodesnutt som fikser det slik at UA kun blir kastet dersom man står stille og man ellers hopper rett på SL? 8569629[/snapback] omg! kom nettopp på en mulighet! hva hvis vi putter inn en modifier som sjekker om du holder en knapp inne? vanligvis er det jo slik at man kan sette ALT, SHIFT, CTRL eller en annen knapp til å sende et annet spell enn om man ikke holder den knappen, kan vi da kanskje sjekke om du holder inne W? under følger forsøket: /castsequence [nomodifier:W] reset=Target/Combat Unstable Affliction,Siphon Life, Curse of Agony, Corruption; [modifier:W] reset=Target/Combat Siphon Life, Curse of Agony, Corruption; med mousebutton 1 og 2 nede (hold-to-run på mus) /castsequence [nomodifier] reset=Target/Combat Unstable Affliction,Siphon Life, Curse of Agony, Corruption; [button:1,button:2] reset=Target/Combat Siphon Life, Curse of Agony, Corruption; Det kan være at begge over bare er tull eller blir blokkert, i allefall så skriver jeg en macro for å kaste vanlig om man holder inne ALT knappen og for å kaste løpe-vennlig om man ikke holder inne ALT /castsequence [modifier:ALT] reset=Target/Combat Unstable Affliction,Siphon Life, Curse of Agony, Corruption; [nomodifier:ALT] reset=Target/Combat Siphon Life, Curse of Agony, Corruption; få høre hvordan det går waiwai~ (sorry for dobbelt post, mer ryddig slik) Lenke til kommentar
Marker Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 unknown.. tar deg 20 se ingame å teste det thou, og rapporter tilbake 8564442[/snapback] jeg var nettop kommet på jobb da jeg postet, så jeg kunne ikke sjekke. Nå som jeg har sjekket er resultatet: Den blir stående fast på UA steget av macron. når man springer og spammer vil den altså ikke hoppe elegant over UA, men stoppe opp. Er det mulig å legge til en eller annen annen kodesnutt som fikser det slik at UA kun blir kastet dersom man står stille og man ellers hopper rett på SL? 8569629[/snapback] omg! kom nettopp på en mulighet! hva hvis vi putter inn en modifier som sjekker om du holder en knapp inne? vanligvis er det jo slik at man kan sette ALT, SHIFT, CTRL eller en annen knapp til å sende et annet spell enn om man ikke holder den knappen, kan vi da kanskje sjekke om du holder inne W? under følger forsøket: /castsequence [nomodifier:W] reset=Target/Combat Unstable Affliction,Siphon Life, Curse of Agony, Corruption; [modifier:W] reset=Target/Combat Siphon Life, Curse of Agony, Corruption; med mousebutton 1 og 2 nede (hold-to-run på mus) /castsequence [nomodifier] reset=Target/Combat Unstable Affliction,Siphon Life, Curse of Agony, Corruption; [button:1,button:2] reset=Target/Combat Siphon Life, Curse of Agony, Corruption; Det kan være at begge over bare er tull eller blir blokkert, i allefall så skriver jeg en macro for å kaste vanlig om man holder inne ALT knappen og for å kaste løpe-vennlig om man ikke holder inne ALT /castsequence [modifier:ALT] reset=Target/Combat Unstable Affliction,Siphon Life, Curse of Agony, Corruption; [nomodifier:ALT] reset=Target/Combat Siphon Life, Curse of Agony, Corruption; få høre hvordan det går waiwai~ (sorry for dobbelt post, mer ryddig slik) 8571646[/snapback] Nå bruker jeg sjelden W til å løpe når jeg er in combat, så den første sjekket jeg ikke, men den med begge mousbuttonene, fungerte ikke. ALT varianten fungerte, men da syns jeg det var like greit å ha UA bindet til en egen knapp. men uansett, takk for god hjelp! Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 da er det altså slik at blizzard ikke vil det! takk for rapport Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du klarer å få det til med to tastetrykk tror jeg. /castsequence [mounted] Swift Razzashi Raptor, Crusader Aura /castsequence [nomounted] Swift Razzashi Raptor, Sanctity Aura 1 tastetrykk mounter deg, 2 setter på crusader. Ett tredje vil unmounte deg, og skifte til sanctity aura. Husk å bytt ut navnet på mounten med din egen Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen som kan lage en macro til meg slik at når jeg targeter en mob og setter på hunter aim greia, så attacker petet. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen som kan lage en macro til meg slik at når jeg targeter en mob og setter på hunter aim greia, så attacker petet. 8580352[/snapback] Tror det blir: /castsequence Hunter's Mark /castsequence Pet Attack (?) Du må uannsett trykke to ganger Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Petattack starter ikke Global Cooldown, så setter du det først vil pettet angripe samtidig som du setter på Hunter's Mark. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 /cast Hunter's Mark /cast Pet Attack (?) 8580502[/snapback] rettet, ikke vits å bruke castsequence når det ikke er en sequence Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Riktige blir: /petattack /cast Hunter's Mark Endret 10. mai 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 hvordan får jeg alle baggene mine til og bli en stor bag? har sett det på flere WoW movies Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 har INGENTING med macro å gjøre, det er addon så den hørte hjemme i UI tråden, du kan bruke bagnon eller allinoneinventory og hauger av andre Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 enkelt/cast canibalize /use [nochanneling] navnpåbandasjen rekkefølgen blir da, den canibalizer (om det er mulig), sjekekr deretter om den driver å channele, aka bruker canibalize, hvis ikke bruker den bandasje 8549301[/snapback] Den fuker ikke den bruker bare bandage uannsett Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kopierte du macroen rett ut fra det han skrev? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ser du at Cannibalize er feilstavet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå