Cerb89 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Beh, da er da det grei. Takk for svar. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei, jeg har en shaman som skulle hatt en macro.. der du targeter deg selv mens du kaster. Decurse poison elns.Kan noen si meg hvordan en slik macro skal se ut. 8040191[/snapback] Du trenger ikke en makro for å gjøre dette. Gå inn på Interface Options og huk av for "Auto Self Cast". Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 HVordan kan jeg bruke 4 forskjellige spells etterhverandre ved å bare bruke én knapp? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Bruke en spellsequence macro, jeg vet ikke hvordan den skal se ut men har sett tråder om det på wow-forumet.. Google det eller vent til en med peiling kommer og forklarer det Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 enkelt /castsequence reset=TALL spell1,spell2,spell3,spell4; thats it, i reset=TALL er tall reset i sekunder tror jeg men kan ikke confirme da det er lite castsequence behøvd for warriors Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Noen som kan hjelpe meg å lage en macro som bandasjerer meg uten å miste target? Den jeg har funker ikke lenger. Den gamle: /target name /script UseContainerItem(0,13) /script TargetLastTarget(); 8034537[/snapback] Bah viss du hadde brukt 20sec på å lese posten min(som er rett over din) så hadde du fått med deg at /SCIPT macros som bruker items ikke fungerer lenger 8035290[/snapback] Doh, denne funker vist ikke med custom UI's... Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 enkelt /castsequence reset=TALL spell1,spell2,spell3,spell4; thats it, i reset=TALL er tall reset i sekunder tror jeg men kan ikke confirme da det er lite castsequence behøvd for warriors 8386994[/snapback] Alternativ bruk: /castsequence reset=combat/target spell1, spell2, spell3, spell4 Slik at den resetter macro ved skifte av target eller når en er OOC. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som kan hjelpe meg å lage en macro som bandasjerer meg uten å miste target? Den jeg har funker ikke lenger. Den gamle: /target name /script UseContainerItem(0,13) /script TargetLastTarget(); 8034537[/snapback] Bah viss du hadde brukt 20sec på å lese posten min(som er rett over din) så hadde du fått med deg at /SCIPT macros som bruker items ikke fungerer lenger 8035290[/snapback] Doh, denne funker vist ikke med custom UI's... 8394313[/snapback] For løsning på dette Rhoads, møt nerf. Du trenger ikke en makro for å gjøre dette. Gå inn på Interface Options og huk av for "Auto Self Cast". 8385522[/snapback] Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 enkelt /castsequence reset=TALL spell1,spell2,spell3,spell4; thats it, i reset=TALL er tall reset i sekunder tror jeg men kan ikke confirme da det er lite castsequence behøvd for warriors 8386994[/snapback] Alternativ bruk: /castsequence reset=combat/target spell1, spell2, spell3, spell4 Slik at den resetter macro ved skifte av target eller når en er OOC. 8394778[/snapback] Fant ut en bra macro nå, /castsequence reset=combat/target Immulate, Curse of Agony, Corruption, Shadow Bolt. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 flotte greier, da lærte jeg og litt om reset=X parameteren! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Takker, aldri tenkt på self cast faktisk Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kan noen hjelpe meg med å lage en macro som gjør at jeg canibalizer hvis det er noe jeg kan canibalize i nærheten, men hvis canibalize er på cooldown eller det ikke er noe jeg kan spise så bruker jeg first aid. :- ) Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 enkelt /cast canibalize /use [nochanneling] navnpåbandasjen rekkefølgen blir da, den canibalizer (om det er mulig), sjekekr deretter om den driver å channele, aka bruker canibalize, hvis ikke bruker den bandasje Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 enkelt/cast canibalize /use [nochanneling] navnpåbandasjen rekkefølgen blir da, den canibalizer (om det er mulig), sjekekr deretter om den driver å channele, aka bruker canibalize, hvis ikke bruker den bandasje 8549301[/snapback] ' Ok takk! Lenke til kommentar
Marker Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvis jeg har en marco som følgende: /castsequence reset=Target/Combat Unstable Affliction, Siphon Life, Curse of Agony, Corruption Hvis jeg da springer mens jeg spammer denne, vil den da bare hoppe over UA, siden denne har casting time, og kjøre videre på SL som er instant? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 unknown.. tar deg 20 se ingame å teste det thou, og rapporter tilbake Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 er det mulig å få til en macro som gjør at min char caster flere totems på en gang? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 ikke hvis det er global cooldown på totems, som jeg tror det er (wee @ lvl 0 shaman her) du kan derimot lage en macro som kaster en haug med totemer i rekkefølge etter hvor mange ganger du trykker, se over på warlock curse-macroene og bytt ut med totemnavn Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 ahh.. takk. skal prøve! holder på å levle min første shaman, kommet heeeelt til 22! Lenke til kommentar
Marker Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 unknown.. tar deg 20 se ingame å teste det thou, og rapporter tilbake 8564442[/snapback] jeg var nettop kommet på jobb da jeg postet, så jeg kunne ikke sjekke. Nå som jeg har sjekket er resultatet: Den blir stående fast på UA steget av macron. når man springer og spammer vil den altså ikke hoppe elegant over UA, men stoppe opp. Er det mulig å legge til en eller annen annen kodesnutt som fikser det slik at UA kun blir kastet dersom man står stille og man ellers hopper rett på SL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå