Gå til innhold

Den nyttige macrotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har en shaman som skulle hatt en macro.. der du targeter deg selv mens du kaster. Decurse poison elns.

Kan noen si meg hvordan en slik macro skal se ut.

8040191[/snapback]

Du trenger ikke en makro for å gjøre dette. Gå inn på Interface Options og huk av for "Auto Self Cast".

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg å lage en macro som bandasjerer meg uten å miste target? Den jeg har funker ikke lenger.

Den gamle:

/target name

/script UseContainerItem(0,13)

/script TargetLastTarget();

8034537[/snapback]

Bah :p viss du hadde brukt 20sec på å lese posten min(som er rett over din) så hadde du fått med deg at /SCIPT macros som bruker items ikke fungerer lenger

8035290[/snapback]

Doh, denne funker vist ikke med custom UI's...

Lenke til kommentar
enkelt

/castsequence reset=TALL spell1,spell2,spell3,spell4;

thats it, i reset=TALL er tall reset i sekunder tror jeg men kan ikke confirme da det er lite castsequence behøvd for warriors :)

8386994[/snapback]

Alternativ bruk:

/castsequence reset=combat/target spell1, spell2, spell3, spell4

Slik at den resetter macro ved skifte av target eller når en er OOC.

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg å lage en macro som bandasjerer meg uten å miste target? Den jeg har funker ikke lenger.

Den gamle:

/target name

/script UseContainerItem(0,13)

/script TargetLastTarget();

8034537[/snapback]

Bah :p viss du hadde brukt 20sec på å lese posten min(som er rett over din) så hadde du fått med deg at /SCIPT macros som bruker items ikke fungerer lenger

8035290[/snapback]

Doh, denne funker vist ikke med custom UI's...

8394313[/snapback]

For løsning på dette Rhoads, møt nerf.

Du trenger ikke en makro for å gjøre dette. Gå inn på Interface Options og huk av for "Auto Self Cast".

8385522[/snapback]

Lenke til kommentar
enkelt

/castsequence reset=TALL spell1,spell2,spell3,spell4;

thats it, i reset=TALL er tall reset i sekunder tror jeg men kan ikke confirme da det er lite castsequence behøvd for warriors :)

8386994[/snapback]

Alternativ bruk:

/castsequence reset=combat/target spell1, spell2, spell3, spell4

Slik at den resetter macro ved skifte av target eller når en er OOC.

8394778[/snapback]

Fant ut en bra macro nå, /castsequence reset=combat/target Immulate, Curse of Agony, Corruption, Shadow Bolt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
enkelt

/cast canibalize

/use [nochanneling] navnpåbandasjen

rekkefølgen blir da, den canibalizer (om det er mulig), sjekekr deretter om den driver å channele, aka bruker canibalize, hvis ikke bruker den bandasje

8549301[/snapback]

'

Ok takk!

Lenke til kommentar

Hvis jeg har en marco som følgende:

/castsequence reset=Target/Combat Unstable Affliction, Siphon Life, Curse of Agony, Corruption

Hvis jeg da springer mens jeg spammer denne, vil den da bare hoppe over UA, siden denne har casting time, og kjøre videre på SL som er instant?

Lenke til kommentar

ikke hvis det er global cooldown på totems, som jeg tror det er (wee @ lvl 0 shaman her) du kan derimot lage en macro som kaster en haug med totemer i rekkefølge etter hvor mange ganger du trykker, se over på warlock curse-macroene og bytt ut med totemnavn

Lenke til kommentar
unknown.. tar deg 20 se ingame å teste det thou, og rapporter tilbake ;)

8564442[/snapback]

jeg var nettop kommet på jobb da jeg postet, så jeg kunne ikke sjekke. Nå som jeg har sjekket er resultatet: Den blir stående fast på UA steget av macron. når man springer og spammer vil den altså ikke hoppe elegant over UA, men stoppe opp.

Er det mulig å legge til en eller annen annen kodesnutt som fikser det slik at UA kun blir kastet dersom man står stille og man ellers hopper rett på SL?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...