Gå til innhold

Den nyttige macrotråden

Anbefalte innlegg

Hmm.. Jeg har rerollet Shaman og jeg lurte på om noen har noen tips til en macro til meg. Jeg vil gjerne ha cure disease og poison på samme knapp. Noe som gjør at den f.eks prøver å cure poison, hvis det ikke funker så curer den disease. Er dette mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan hjelpe meg å lage en macro som bandasjerer meg uten å miste target? Den jeg har funker ikke lenger.

Den gamle:

/target name

/script UseContainerItem(0,13)

/script TargetLastTarget();

8034537[/snapback]

Bah :p viss du hadde brukt 20sec på å lese posten min(som er rett over din) så hadde du fått med deg at /SCIPT macros som bruker items ikke fungerer lenger

Lenke til kommentar

MACRO 16777234 "Intervene" INV_Misc_QuestionMark

#showtooltip Intervene

/cast [help] Intervene; [target=targettarget, help] Intervene

denne macroen caster intervene på targets target, eller på target dersom vennlig target er markert, modifiser den til å passe dine behov zepticon. #showtooltip, gir meg tooltip og ikon til ønsket spell brukt sammen med ? ikonet i macromenyen

Lenke til kommentar

okay prøvde å copy/paste det der inn i en macro...

#MACRO 16777234 "Righteous Defense" INV_Misc_QuestionMark

#showtooltip Righteous Defense

/cast [help] Righteous Defense; [target=targettarget, help] Righteous Defense

Funket vell da tror jeg?

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Er på jakt etter en macro som equipper et spessielt våpen, caster evocation og tilbake til orginal våpen igjen etterpå...

Det må kanskje 2 trykk til? men det gjør ikke noe. så lenge jeg kan ha det på samma knappen

Lenke til kommentar

Skrev denne macroen til druiden min på level 40, og ble såpass fornøyd med den at jeg tenkte andre kunne ha nytte av den.

Den gjør følgende:

-Avbryter hvilket som helst shapeshift (ikke ToL eller Oomkin, det er ikke plass D=, samt jeg har ingen av de ^^,)

-Summoner mount dersom du er ute av combat eller står stille

-Shapeshifter til Travel Form hvis du er i combat eller i bevegelse

-Shapeshifter til Aquatic Form dersom du er i vann

-Dismounter dersom du er mounted.

Grunnen til at det ikke er plass til ToL og Oomkin er at jeg har tatt med et script som fjerner errormessages, men dersom disse fjernes kan alle formene inkluderes. (Macroen er på 253 tegn atm) Mounten må selvsagt byttes ut med den du selv bruker.

Altså, her kommer den:

/script UIErrorsFrame:UnregisterEvent("UI_ERROR_MESSAGE");
/use Reins of the Striped Frostsaber
/castsequence [swimming] Aquatic Form; Travel Form
/cancelaura Dire Bear Form
/cancelaura Cat Form
/script UIErrorsFrame:RegisterEvent("UI_ERROR_MESSAGE"); 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Finnes det noen macro for å buffe alle i partyet ? Slik at man bare trykker på en knapp og den buffer alle ink deg selv ? evt bare en av buffene :)

8365785[/snapback]

få høre hvilken klasse du har og hvilken buffs du vil ha så skal jeg nok koke sammen noe, men det blir nok at du spammer knappen en 15-25 ganger om det er mange buffs og hele partyet skal buffes! :D

Lenke til kommentar

/script EquipItemByName("Navn på 2 hander","16");

/script EquipItemByName("navn på one-hander","16");

/script EquipItemByName("navn på off hand","17");

dette burde vel funke om jeg ikke tenker helt feil. da kan du bare trykke på samma knappen

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg er affliction speccet, jeg har dark pact og lifetap. Det jeg lurer på er om det er mulig å få laget en macro der den bruker dark pact så lenge petten har mana så begynner den med life tap. Slik at jeg bruker dark pact og life tap på en og samme knapp/macro?

Takk på forhånd. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...