Gå til innhold

Den nyttige macrotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror det er ulovlig simma. hunter er ikke SÅ komplisert :p roll en ny class, alle har like mye å holde styr på :thumbup:

7943481[/snapback]

Ok, da så. er ikke det at det er vanskelig, men jeg skal få opp weapon skill og da står jeg å slår på en mob i blasted lands som ikke kan dø. Petter har all aggro og jeg slår i vei:P det kjipe er at jeg må stikke innom å heale det sånn hvert 2. min:P Så derfor lurte jeg på om de fantes sånn at jeg slapp å stikke innom hele tida.. Er så utrolig kjedelig å levle weapon skilsl..

Endret av Simma89
Lenke til kommentar
Simma, ta deg en tur til et low lvl sted:) javel, du får lite loot, men mindre stress :p bare å humpe til westfall /redridge etc.

7945638[/snapback]

Eller kjøp et billig våpen av samme type på AH med minimal attackspeed. Har pleid å gjøre det.

Kjett å levle weaponskill som paladin når attackspped som regel er 3.5+

Takk og lov for SotC :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Finnes det en macro som gjør sånn at jeg kaster "Mend Pet"  automatisk (uten noe trykk) når pettet har så og så mye liv (f.eks 3 500) ?? Hadde vært fint for da slipper jeg å se så mye på livet til pettet..

7943293[/snapback]

Hadde det samme spørsmålet angående en healingpot-autocast. Er nok både vanskelig å få til og ulovlig.

Lenke til kommentar
Finnes det en macro som gjør sånn at jeg kaster "Mend Pet"  automatisk (uten noe trykk) når pettet har så og så mye liv (f.eks 3 500) ?? Hadde vært fint for da slipper jeg å se så mye på livet til pettet..

7943293[/snapback]

Hadde det samme spørsmålet angående en healingpot-autocast. Er nok både vanskelig å få til og ulovlig.

8007892[/snapback]

Går ikke siden TBC release, blizz har fjerna muligheten til å la macroen lese av hvilke spelleffekts som er på target. Tror det er fordi det gjør det betydelig vanskligere å lage bots f.eks.

Forandringene inngår: /Script commands som caste spells, bruker items eller targeter.

CastSpellByName() og UseInventoryItem() funker heller ikke (pga at macros/addons ikke kan se etter om du eller den du eller andre har spesielle debuffs/buffs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...