Whalecore Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Si at jeg skal heale en kar i Party, er det sånn? /p I`m heavy healing <<%t>> /cast Healing Touch (rank4) Dette virka ikke, må jeg ha /script eller noe òg? Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Si at jeg skal heale en kar i Party, er det sånn? /p I`m heavy healing <<%t>> /cast Healing Touch (rank4) Dette virka ikke, må jeg ha /script eller noe òg? /p I`m heavy healing <<%t>> /cast Healing Touch(rank4) sånn du må ha (rank4) helt inntil resten av greia Endret 24. februar 2005 av -=Toasted=- Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Mulig dette er et dumt spørsmål, men siden jeg som oftest er i party med de samme folka vil jeg gjerne ha en egen healing macro for hver person; altså sånn at du slipper å trykke på den personen du vil heale/buffe. /cast Lesser Healing(rank1) 1337h4x0r /cast Lesser Healing(rank1) 1337h4x0r2 osv... Går det ann? ja, det funker det... /script CastSpellByName(Lesser Healing(Rank 1)') /script SpellCastTarget("1337h4x0r") /script TargetLastEnemy(); (la til /script TargetLastEnemy(); og så slipper du og lete febrilsk etter den fienden du dreiv med.) there you go Endret 24. februar 2005 av -=Toasted=- Lenke til kommentar
.V. Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Mulig dette er et dumt spørsmål, men siden jeg som oftest er i party med de samme folka vil jeg gjerne ha en egen healing macro for hver person; altså sånn at du slipper å trykke på den personen du vil heale/buffe. /cast Lesser Healing(rank1) 1337h4x0r /cast Lesser Healing(rank1) 1337h4x0r2 osv... Går det ann? ja, det funker det... /script CastSpellByName(Lesser Healing(Rank 1)') /script SpellCastTarget("1337h4x0r") /script TargetLastEnemy(); (la til /script TargetLastEnemy(); og så slipper du og lete febrilsk etter den fienden du dreiv med.) there you go Danke, skal teste det nå. Edit: /script CastSpellByName(Lesser Heal(Rank 2)') /script SpellCastTarget("Jolinar") /script TargetLastEnemy(); String: CastSpellByName(Lesser Heal(Rank 2)') Line: 1 Count: 2 Error: `)' expected near `Heal' -------------------------------------------------- String: SpellCastTarget("Jolinar") Line: 1 Count: 4 Error: attempt to call global `SpellCastTarget' (a nil value) -------------------------------------------------- Fikk den feilmeldinga der.... Endret 24. februar 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Mulig dette er et dumt spørsmål, men siden jeg som oftest er i party med de samme folka vil jeg gjerne ha en egen healing macro for hver person; altså sånn at du slipper å trykke på den personen du vil heale/buffe. /cast Lesser Healing(rank1) 1337h4x0r /cast Lesser Healing(rank1) 1337h4x0r2 osv... Går det ann? ja, det funker det... /script CastSpellByName(Lesser Healing(Rank 1)') /script SpellCastTarget("1337h4x0r") /script TargetLastEnemy(); (la til /script TargetLastEnemy(); og så slipper du og lete febrilsk etter den fienden du dreiv med.) there you go Danke, skal teste det nå. Edit: /script CastSpellByName(Lesser Heal(Rank 2)') /script SpellCastTarget("Jolinar") /script TargetLastEnemy(); String: CastSpellByName(Lesser Heal(Rank 2)') Line: 1 Count: 2 Error: `)' expected near `Heal' -------------------------------------------------- String: SpellCastTarget("Jolinar") Line: 1 Count: 4 Error: attempt to call global `SpellCastTarget' (a nil value) -------------------------------------------------- Fikk den feilmeldinga der.... hmmm ok.. ser iallefall en feil.. /script CastSpellByName(Lesser Healing(Rank 1)) /script Target ("Jolinar"); /script TargetLastEnemy(); prøv igjen funker ikke den så skal den under funke... er ikke så forbanna stødig på de macro greiene her enda.. /script CastSpellByName(Lesser Healing(Rank 1)) /script SpellCastTarget("Jolinar") /script TargetLastEnemy(); Endret 24. februar 2005 av -=Toasted=- Lenke til kommentar
clown Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Jeg som spiller mage, finne det noen gode macroer dere kan anbefale? Fire/Arcane mage Endret 5. mars 2005 av Blib Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg trenger en macro som gjør at jeg kan skifte fra sverd til dagger i main hand... Noen som vet hvordan jeg ordner det? Om det er mulig, ville jeg helst ha hatt en macro som gjør følgende: Skifter sverdet til off-hand, og skifter off hand med en dagger. Og omvendt da... Skifter off hand med sverd, også skifter off hand med main hand... Er det mulig å lage en slik macro? (Har en ganske bra dagger som jeg bruker i off-hand når jeg bruker sverd, og jeg vil helst ha den i main hand når jeg skifter til stealth og skal ambushe ol) Lenke til kommentar
superreven Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg trenger en macro som gjør at jeg kan skifte fra sverd til dagger i main hand... Noen som vet hvordan jeg ordner det? Om det er mulig, ville jeg helst ha hatt en macro som gjør følgende: Skifter sverdet til off-hand, og skifter off hand med en dagger. Og omvendt da... Skifter off hand med sverd, også skifter off hand med main hand... Er det mulig å lage en slik macro? (Har en ganske bra dagger som jeg bruker i off-hand når jeg bruker sverd, og jeg vil helst ha den i main hand når jeg skifter til stealth og skal ambushe ol) Se her Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg trenger en macro som gjør at jeg kan skifte fra sverd til dagger i main hand... Noen som vet hvordan jeg ordner det? Om det er mulig, ville jeg helst ha hatt en macro som gjør følgende: Skifter sverdet til off-hand, og skifter off hand med en dagger. Og omvendt da... Skifter off hand med sverd, også skifter off hand med main hand... Er det mulig å lage en slik macro? (Har en ganske bra dagger som jeg bruker i off-hand når jeg bruker sverd, og jeg vil helst ha den i main hand når jeg skifter til stealth og skal ambushe ol) Se her /script PickupInventoryItem(16) PickupInventoryItem(17) Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg kan bruke denne? Jeg fant nettopp ut at sverdet mitt er bare Main-Hand, så er det da mulig å gjøre følgende: Skifte Main-Hand med et våpen i inventoryen, og rett etterpå skifte Main-Hand med Off-hand? Og en som gjør det omvendte, altså Skifter fra Off-Hand til Main-hand først, også skifter Main-Hand med sverdet i inventoryen rett etterpå? Jeg har null peiling på macroer, så forklar sakte om noen gidder å hjelpe Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 main hand våpen kan kun være i main hand altså, sverd en rouge vil se etter skal være "one hand". Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 main hand våpen kan kun være i main hand altså, sverd en rouge vil se etter skal være "one hand". Joda, men sverd-dagger rogues funker jo fint med main-hand sverd også Jeg har funnet ut at jeg ikke gidder å styre med å få den ene daggeren over til main-hand, så jeg lurer på hvordan macroen blir om jeg bare vil ha switchet om main hand med et våpen som ligger i slot 4 i backpacken? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 backstab funker ikke med sverd i mainhand Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 ganske greit å ikke gi kreditt til de som faktisk har laget macro'n ikke sant? Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Finnes det noen macro kode for å ta alle itemsene som en får i et loot vindu? Slik at en slippe å trykke på alle hvis en vil ha alt!?? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Finnes det noen macro kode for å ta alle itemsene som en får i et loot vindu? Slik at en slippe å trykke på alle hvis en vil ha alt!?? På en måte. Den heter Shift+Right-Click Altså, bare hold inne Shift mens du klikker på corpset Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) backstab funker ikke med sverd i mainhand Nettopp, det er jo derfor jeg vil ha en macro som gjør at jeg skifter sverdet i main-hand til en dagger jeg har i slot 4 i backpacken Da kan jeg ambushe så mye jeg vil, men pøse på med svord-sinister strikes ellers Edit: Fikk ordna det, bare søkte litt på google Nå bare skifter jeg inventory slot 16 med backpack slot 4, også kan jeg ambushe så mye jeg vil Endret 5. mars 2005 av Pug Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Som pug så vil eg bytte main hand swordet mitt med daggeren eg har i offhand og legge den daggeren jeg har i backpacken i off hand. når jeg er i stealth. /script PickupInventoryItem(16); // plukker opp mainhand sword /script PickupInventoryItem(0,14); // bytter det med daggeren i sekken /script PickupInventoryItem(17); // bytter offhand /script PickupInventoryItem(16); // med main hand. får ikke denne til og funke. noen tips? kan jeg eventuelt og legge på: /script cast stealth(rank2) // vil det fungere? Endret 5. mars 2005 av kule-ku Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Som pug så vil eg bytte main hand swordet mitt med daggeren eg har i offhand og legge den daggeren jeg har i backpacken i off hand. når jeg er i stealth. /script PickupInventoryItem(16); // plukker opp mainhand sword /script PickupInventoryItem(0,14); // bytter det med daggeren i sekken /script PickupInventoryItem(17); // bytter offhand /script PickupInventoryItem(16); // med main hand. får ikke denne til og funke. noen tips? kan jeg eventuelt og legge på: /script cast stealth(rank2) // vil det fungere? Denne funker til meg: /script PickupContainerItem(0,4); /script PickupInventoryItem(16); Denne bruker jeg når jeg skal bytte ut main-hand våpen med dagger i slot 4 i backpack (Og omvendt). Din kode må vel nesten bli slik da: /script PickupContainerItem(0,14); // bytter sverd med /script PickupInventoryItem(16); // daggeren i sekken. /script PickupInventoryItem(16); // bytter offhand /script PickupInventoryItem(17); // med main hand. Vet ikke om den kommer til å funke, men jeg tror det, da min funker, og det eneste jeg la på var å bytte main-hand med off-hand. Du trenger en annen macro til å gjøre det omvendt, da sverdet ikke kan gå i off-hand før det skal i main-hand: /script PickupInventoryItem(16); // bytter offhand /script PickupInventoryItem(17); // med main hand. /script PickupContainerItem(0,14); // bytter daggeren med /script PickupInventoryItem(16); // sverdet i sekken. Jeg håper disse to funker, om ikke får du spørre noen som har skrevet mer enn én macro fra før Edit: /script cast stealth(rank2) // vil det fungere? Jeg tviler på at den vil fungere, prøv heller med /cast Stealth(Rank2) Ta denne foran de andre scriptene i skifte-sverd-med-dagger-også-skifte-main-hand-med-off-hand-macroen Endret 5. mars 2005 av Pug Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 skal prøve nå. Hjertlig takk for bra svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå