Gå til innhold

Den nyttige macrotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger en macro som caster Sinister strike, med mindre riposte er aktiv. Dvs. at riposte caster uten sinister om mobben parry'er.

I det gamle macro systemet funket:

/cast Riposte

/cast Sinister Strike(Rank 10)

Men etter det nye macro systemet funker ikke dette lenger... Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med en macro som aktiverer Vengeance of the Illidari, og hvis Vengeance of the Illidari er på cooldown så aktiverer den Glowing crystal insignia i stedet ?

Vengeance of the Illidari er i øverste trinket slot og Glowing crystal insignia er i nederste.

Lenke til kommentar

tror ikke det lengre er mulig å sjekke om noe er på cooldown eller ikke, for å forhindre automatisering. men om du bruker en trinket addon som skifter ut trinkets etter en liste etterhvert som de havner cooldown på de, så kan du bare be macro'en din bruke

/use 13 (top trinket)

eller

/use 14 (bottom trinket)

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Noen som har noe erfaring med den nye Mouseover-funksjonen? Får den ikke til å funke.

7928237[/snapback]

Hva spesifikt får du ikke til og virke? Ting som

/cast [target=mouseover] Hammer of Justice

fungerer bra. Men det finnes jo en del flere muligheter.

Endret av Mriswith
Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med en macro som aktiverer Vengeance of the Illidari, og hvis Vengeance of the Illidari er på cooldown så aktiverer den Glowing crystal insignia i stedet ?

Vengeance of the Illidari er i øverste trinket slot og Glowing crystal insignia er i nederste.

7911516[/snapback]

/use vengeance of the illidari

/use glowing crystal insignia

/cast spell

så enkelt, da bruker du den som ikke er på cd(i den rekkefølgen)

Lenke til kommentar
Noen som har noe erfaring med den nye Mouseover-funksjonen? Får den ikke til å funke.

7928237[/snapback]

7931817[/snapback]

Vil ha til Healing Wave og Lesser Healing Wave. Og må man ikke holde over unitframen? En til Blind hadde vært kos også.

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg lenge har lurt på lenge :hmm:

Og det er om det går ann å lage en macro for å lage bandager!! :dribble:

Når jeg grinder i Sorrow Hill -> EPL så får jeg veldig ofte mye med Runecloth :love:

Jeg kan IKKE:nei:funnet ut hvordan macroenfor å lage Heavy Runecloth Bandage :mad:

Kan noen finne ut/lage/hjelpe meg med dette? :blush::dribble:

Lenke til kommentar

7928237[/snapback]

7931817[/snapback]

Vil ha til Healing Wave og Lesser Healing Wave. Og må man ikke holde over unitframen? En til Blind hadde vært kos også.

7934036[/snapback]

Vel sist jeg spilte en paladin så virket mouseover på targets som beveget seg også. Men unitframes er vel det beste. Og det er jo bare og sette inn HW og LHW istedenfor hammer of lolness? Med mindre du trenger noe mer komplisert?

Som eksempel kan du jo slenge en healing knapp på actionbar 1 knapp 1.

/cast [target=mouseover, help, modifier:shift] Lesser Healing Wave; [target=mouseover, help] Healing Wave;

Har ikke testet denne, men den skulle da bare heale den du har musepekeren over når du trykker på knappen. Når du har shift inne blir det LHW ingen shift nede og det blir HW. (help sørger for at den bare prøver hvis det er et vennlig person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...