Pilot_ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Funker fortsatt ikke. Har også rettet på leifen din (skrives presence), men vil ikke virke. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Nei da vet jeg ikke hva som kan være galt. Jeg er ikke noen ekspert på dette her, bare skriver det jeg husker jeg brukte på magen til en venn. Men det kan være at man må skrive hvilken ting StopSpellcasting skal stoppe. Dette er den første bare at den er litt forandret. /cast SpellByName("Precence of Mind"): /script StopSpellCasting("Presence of Mind"): /Script UseInventoryItem("13"): /script StopSpellCasting("Unstable Power"): /cast SpellByName("Pyroblast(Rank 2") Endret 9. november 2006 av PyroCX Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Skjønner ingenting jeg nå. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Kansje man må bytte ut : med ;? Jeg er som sagt ikke noen ekspert på dette. Men prøving og feilig pleier å funke for meg. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kansje man må bytte ut : med ;?Jeg er som sagt ikke noen ekspert på dette. Men prøving og feilig pleier å funke for meg. 7254240[/snapback] krever ikke denne macroen en addon som heter castbyname eller noe? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 /script SetLootMethod("master","YourCharName","7" ); fanger folk i party\raid, måten å komme seg ut på er /script LeaveParty(); Lenke til kommentar
Reached Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Sånn her skal PoM+Pyroblast+Zandalar (aka Pure Pwnage) macroen se ut: /cast Presence of Mind /script SpellStopCasting() /script UseInventoryItem("13") /script SpellStopCasting() /cast Pyroblast(Rank 8) Aner ikke om Zandalarian Hero Charmen funker siden jeg ikke har den men ellers så skal det funke fint. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Sånn her skal PoM+Pyroblast+Zandalar (aka Pure Pwnage) macroen se ut: /cast Presence of Mind /script SpellStopCasting() /script UseInventoryItem("13") /script SpellStopCasting() /cast Pyroblast(Rank 8) Aner ikke om Zandalarian Hero Charmen funker siden jeg ikke har den men ellers så skal det funke fint. 7260616[/snapback] Skal prøve den når jeg kommer hjem på søndag. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Sånn her skal PoM+Pyroblast+Zandalar (aka Pure Pwnage) macroen se ut: /cast Presence of Mind /script SpellStopCasting() /script UseInventoryItem("13") /script SpellStopCasting() /cast Pyroblast(Rank 8) Aner ikke om Zandalarian Hero Charmen funker siden jeg ikke har den men ellers så skal det funke fint. 7260616[/snapback] Skal prøve den når jeg kommer hjem på søndag. 7264278[/snapback] Fungerte Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noen som har en macro som gjør at vis du trykker mange nok ganger så har du buffet det fult opp med Shield + int + dampen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Er veldi noob på wow. Hva er macro Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei. Jeg kan ikke så mye om macroer, men lurte på om noen kunne hjelpe meg. Jeg ønsker at vær gang jeg summoner noen (er warlock) skal det komme opp en tekst i party/raid. Noe alla "I'm summoning *target*. Please click the portal." Er det mulig? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 /p I am summoning %t. Please click the portal. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Mulig å få det sånn at jeg klikker på en knapp, og så at summoningen og teksten kommer samtidig? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Jepp /cast Ritual of Summoning /p I am summoning %t. Please click the portal. HÆHÆHÆH INLEGG 500!!!!!!!!! Endret 20. november 2006 av PyroCX Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Først og fremst, jeg har IKKE lest gjennom hele tråden. Og er usikker på om jeg eventuelt finner svaret på det jeg lurer på her. Prøvd søkefunksjonen men det gjorde meg ikke noe klokere. Er det mulig å lage en macro som gjør at du ved mounting bytter hansker og sko? Og bytter tilbake når en mounter av? Ville i så fall være kjekt. Ser ikke helt poenget med å ofre enchantene jeg har ved å putte på mithril spurs (sko) eller riding skills (hansker). Om noen kunne svare på dette så hadde det vært kjempeflott. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 er det noen som har en Macro som skifter fra 1h og shield til 2h og overpower og så tilbake til 1h og shield Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Sånn her skal PoM+Pyroblast+Zandalar (aka Pure Pwnage) macroen se ut: /cast Presence of Mind /script SpellStopCasting() /script UseInventoryItem("13") /script SpellStopCasting() /cast Pyroblast(Rank 8) Aner ikke om Zandalarian Hero Charmen funker siden jeg ikke har den men ellers så skal det funke fint. 7260616[/snapback] Man må ha Zandalarian Hero Charm i trinket slot 1 (Altså øverste) ellers funker den ikke. Som du ser "UseInventoryItem("13") Er slot 1, "UseInventoryItem("14") = twinket slot 2. Lenke til kommentar
cyberman123 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Først og fremst, jeg har IKKE lest gjennom hele tråden. Og er usikker på om jeg eventuelt finner svaret på det jeg lurer på her. Prøvd søkefunksjonen men det gjorde meg ikke noe klokere. Er det mulig å lage en macro som gjør at du ved mounting bytter hansker og sko? Og bytter tilbake når en mounter av? Ville i så fall være kjekt. Ser ikke helt poenget med å ofre enchantene jeg har ved å putte på mithril spurs (sko) eller riding skills (hansker). Om noen kunne svare på dette så hadde det vært kjempeflott. 7384312[/snapback] Veit ikkje noen macro som gjør det, men det finnest en addon som funker veldig bra til ditta der. Den addonsen heiter "Outfitter" du kan laste ned den addonen her http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...-outfitter.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå