Hr Kotelett Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 hvordan binder jeg bokstaven "Q" f.eks til å caste Frostbolt, Life Tap, etc etc? har prøvd meg fram med forskjellige comboer men lite hell i den gården gitt Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Mener det skulle være mulig med Discord Action Bars, men da er du også nødt til å asigne knapper til alle andre spells og macroer på action baren. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 hvordan binder jeg bokstaven "Q" f.eks til å caste Frostbolt, Life Tap, etc etc?har prøvd meg fram med forskjellige comboer men lite hell i den gården gitt 6408660[/snapback] Prøvd Key-bindings som ligger i menyen? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 kan noen si meg "hoppe macroen"?, slik at man i instancer kan hoppe, og stå i lufta 6407636[/snapback] Før kunne man bruke en engi ting samtidig som man hoppet, slik at man "frøs" hoppet og sto stille i luften, men dette er patchet for lenge lenge siden tror jeg. Dette du mener? Du står forsåvidt ikke i luften, men det ser ut som det, altså du kan bli slått på som om du sto på bakken. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 kan noen si meg "hoppe macroen"?, slik at man i instancer kan hoppe, og stå i lufta 6407636[/snapback] Før kunne man bruke en engi ting samtidig som man hoppet, slik at man "frøs" hoppet og sto stille i luften, men dette er patchet for lenge lenge siden tror jeg. Dette du mener? Du står forsåvidt ikke i luften, men det ser ut som det, altså du kan bli slått på som om du sto på bakken. 6410524[/snapback] hmm, ja. Har sitt folk i denne patchen som har gjort det Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Noen som har en trinket macro til meg? Fikk renatikis charm of trickery nå nettopp å ville ha vært kjekt å få binda den til en knapp på actionbaren. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Noen som har en trinket macro til meg? Fikk renatikis charm of trickery nå nettopp å ville ha vært kjekt å få binda den til en knapp på actionbaren. 6458052[/snapback] /script UseInventoryItem(13); Da må du ha trinketen på den øverste slotten. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Altså du vil bare ha en egen knapp på actionbar med trinketen, uten noe mer i macroen? Da er det bedre å bare dra trinketen ut på actionbaren. Da lyser også trinketen svakt grønt når du har den equipped. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Altså du vil bare ha en egen knapp på actionbar med trinketen, uten noe mer i macroen?Da er det bedre å bare dra trinketen ut på actionbaren. Da lyser også trinketen svakt grønt når du har den equipped. 6458255[/snapback] Joa vet det, men tingen er at jeg skal ha den trinket slotten binda til en knapp, slik at uansett hvilken trinket som er i slotten så blir den brukt når jeg trykker på scroll feks. Så macroen Pyrocx posta funker fint Lenke til kommentar
eirikholst89 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hvordan lager man en macro der man caster innervate på targete ditt og wisper han og sier noe? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 hvordan lager man en macro der man caster innervate på targete ditt og wisper han og sier noe? 6479129[/snapback] /Cast Innervate(bare å skift klikke spellen) /w %t "det du vil si til den du whisprer" /s "Det du vil si for alle" Lenke til kommentar
eirikholst89 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 viker desverre ikke. komme bare opp "no player named %t is currently playing" Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvordan lager jeg en macro som tar Presence of mind så pyroblast? ikke noe mer en det! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Hvordan lager jeg en macro som tar Presence of mind så pyroblast? ikke noe mer en det! 6481869[/snapback] Lag en macro og shift-klikk begge spellsa, skal se noe lignende slik ut: /cast Presence of Mind /cast Pyroblast Edit: Hadde litt problemer med dette med magen min, det funket ikke slik man ville. Tror jeg måtte stå stille eller noe sånt, husker ikke helt. Endret 13. juli 2006 av Jonas Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Trenger du ikke en /script StopSpellCast inni der? Uansett, opplever det samme med alle liknende macroer. Man må stå stille, ellers må du trykke flere ganger. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Nifty liten trinket det der, hva er cd'n på den? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 3minutter etter thottbot Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvordan lager jeg en macro som tar Presence of mind så pyroblast? ikke noe mer en det! 6481869[/snapback] /script CasteSpellByName("Precence of Mind") /script StopSpellCasting("precence of Mind") /script CastSpellByName("Pyroblast(Rank X") /script StopSpellCasting("Pyroblast") Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det var da en overdrivelse. /cast Precence of Mind /script StopSpellCasting /cast Pyroblast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå