Solidsturla Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvorfor funker ikke disse macroene? /script TargetByName("Grounding Totem"); CastPetAction(1); TargetLastTarget(); /script TargetByName("Tremor Totem"); CastPetAction(1); TargetLastTarget(); Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Du glemmer /script. /script TargetByName("Grounding Totem"); /script CastPetAction(1); /script TargetLastTarget(); Syns forøvrig det gjøres litt tungvint, kan bruke /tar grounding, og /cast spellname istedet. Endret 21. mai 2006 av Superslask Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Fikk det til til slutt! /script for i=1,5 do CT_RA_Emergency_TargetMember(i); if ( UnitHealthMax("target") - UnitHealth("target") > 900 ) then CastSpellByName("Flash Heal"); ClearTarget(); end; end; ClearTarget(); /script for i=1,5 do CT_RA_Emergency_TargetMember(i); if ( UnitHealthMax("target") - UnitHealth("target") > 900 ) then CastSpellByName("Flash Heal"); ClearTarget(); end; end; ClearTarget(); Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) /script for i=1,5 do CT_RA_Emergency_TargetMember(i); if ( UnitHealthMax("target") - UnitHealth("target") > 900 ) then CastSpellByName("Flash Heal"); ClearTarget(); end; end; ClearTarget(); 6152475[/snapback] Mulig å lage en versjon av denne macroen som istedet for å hoppe nedover listen hvis target har mistet mer enn 900hp heller hopper nedover hvis targetet ikke er "in range"? noe alla /script for i=1,5 do CT_RA_Emergency_TargetMember(i); if ( UnitInRange("target") - UnitRange("target") > X ) then CastSpellByName("Flash Heal"); ClearTarget(); end; end; ClearTarget(); Er ikke helt stødig på macroer, så hadde vært fint med litt hjelp Endret 23. mai 2006 av megakrølle Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...-1-inrange.html Denne fikser det for deg Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...-1-inrange.htmlDenne fikser det for deg 6160480[/snapback] Jeg vet om den, og har prøvd den, men denne modden skaper store laggproblemer under 40manns raids har jeg erfart... Dette kommer vel av at det blir noe mye å sjekke rangen på så mange som 40mann til alle tider... Derfor hadde det sikkert hjolpet om det gikk an bare å sjekke en person av gangen, som med den macroen... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Går det ann å lage en macro slik at du hopper (space) når du trykker på den? Ikke spør hva det er til.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 @megakrølle: Ingen anelse, er heller ikke helt stødig på macroer. @Speik: Jump();. Usikker på hvordan endringene i 1.6 fungerer, men slike funksjoner funker vel fortsatt om de trigges fra tastetrykk. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Kan man lage en macro som targeter Main tankets target? Ville vært fint Eller bare MT for den saks skyld.. Endret 3. juni 2006 av Darx* Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kan man lage en macro som targeter Main tankets target? Ville vært fint Eller bare MT for den saks skyld.. 6234199[/snapback] CT_RA_TargetMT(1); Legg til /assist, så får du MTs target. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Heisann, Er relativt ny i WOW, er det noen som kan forklare litt dette her med macros? Har lest litt og funnet ut at det er slags "hotkeys" for ting via script, men har liksom ikke snøring enda. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen vet hva jeg skal putte i en macro for å få effekten av Sheath/Unsheath Weapon? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen vet hva jeg skal putte i en macro for å få effekten av Sheath/Unsheath Weapon? 6261756[/snapback] Kan det være ToggleSheath();? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Noen vet hva jeg skal putte i en macro for å få effekten av Sheath/Unsheath Weapon? 6261756[/snapback] Kan det være ToggleSheath();? 6261828[/snapback] Elsk. Nå kan jeg få unsheath + roar i en macro Lenke til kommentar
galskab Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 hva er macroen til og heale target of target? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 /assist /cast healingspell /script TargetLastTarget ? (Jeg er usikker på TargetLastTarget) Lenke til kommentar
galskab Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 hmm, det virket vist ikke Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du byttet ut healingspell med din healingspell, right? /cast Flash of Light Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 hva er macroen til og heale target of target? 6368724[/snapback] /assist /cast healingspell /script TargetLastEnemy(); Lenke til kommentar
galskab Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 kan noen si meg "hoppe macroen"?, slik at man i instancer kan hoppe, og stå i lufta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå