Superslask Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Trenger en hunter macro som gjør følgende: Bruker Devilsaur Eye, Rapid Fire og så Aimed shot. Det jeg har foreløpig er: /script UseInventoryItem(13) /script StopSpellCasting("Devilsaur Eye") /cast Rapid Fire /script StopSpellCasting("Rapid Fire") /cast Aimed Shot Den funker, men jeg må trykke to ganger... Noen som vet hvordan jeg får den til å funke på ett trykk? 6056756[/snapback] Sannsynligvis fordi en eller flere actions trigger global cooldown. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Trenger en hunter macro som gjør følgende: Bruker Devilsaur Eye, Rapid Fire og så Aimed shot. Det jeg har foreløpig er: /script UseInventoryItem(13) /script StopSpellCasting("Devilsaur Eye") /cast Rapid Fire /script StopSpellCasting("Rapid Fire") /cast Aimed Shot Den funker, men jeg må trykke to ganger... Noen som vet hvordan jeg får den til å funke på ett trykk? 6056756[/snapback] Ettersom det er 2 spells som du caster, så må du trykke 2 ganger. Er ingen måte å unngå det. Samme med FD+trap macro. Må trykke 2 ganger for at den skal fungere. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Funker jo greit å skru på Emergency Monitor i CTRA til å være på utenfor raid også, litt tungvint. Er vel slik du targeter og healer med en macro? /script CT_RA_Emergency_TargetMember(1); /cast Flash Heal Jeg hadde en addon engang som bare viste folk i EM om de var i range, du verden så lett å macroe seg igjennom instancer. Freeriding til det ytterste, og ser fremdeles fint ut på healing done meter, som folk flest dømmer skills fra Lenke til kommentar
aespN Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) hehe =) Men jeg får ikke til å bruke Emergency Monitor i party :| For jeg vil hele tiden heale dem med minst HP - i forhold til prosent, så klart Endret 7. mai 2006 av aespN Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Under CTRA options et sted, der du setter på EM i utgangspunktet, kan du velge "show outside of raid". Lenke til kommentar
superreven Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Trenger en hunter macro som gjør følgende: Bruker Devilsaur Eye, Rapid Fire og så Aimed shot. Det jeg har foreløpig er: /script UseInventoryItem(13) /script StopSpellCasting("Devilsaur Eye") /cast Rapid Fire /script StopSpellCasting("Rapid Fire") /cast Aimed Shot Den funker, men jeg må trykke to ganger... Noen som vet hvordan jeg får den til å funke på ett trykk? 6056756[/snapback] Ettersom det er 2 spells som du caster, så må du trykke 2 ganger. Er ingen måte å unngå det. Samme med FD+trap macro. Må trykke 2 ganger for at den skal fungere. 6059451[/snapback] Det skulle man tro, men jeg fikk den til å fungere. Hvis du setter den til å caste Rapid Fire først, så trinket, så aimed shot - fungerer den Sikker pga de ikke deler global cd... edit:leif Endret 8. mai 2006 av superreven Lenke til kommentar
galskab Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 går dette ann på noen slags måte? /target vegiboy /cast Blessing of Wisdom(Rank 4) /cast Sanctity Aura slik at begge blir kastet Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 /script CastSpellByName("Polymorph"); /p Sheeping %t, do not hit it! <--- does this work? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 /cast Polymorph /p Sheeping %t, don't hit it Den fungerer også. Skal du bare kaste en spell, fungerer /cast utmerket. Infact, om du har oppe macro vinduet og spellbook samtidig, kan du shitklikke på en spell, og kommandoen for å kaste den spellen dukker opp automatisk i macro vinduet. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Fikk meg Zandalarian Hero Charm i dag, hvordan får jeg denne til å aktiverest etter Arcane Power? /cast Arcane Power /cast Unstable Power /cast Presence of Mind /cast Frostbolt(Rank 10) Den over funket ikke. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 /script UseInventoryItem(GetInventorySlotInfo("Trinket1Slot")); /script SpellStopCasting(Trinket1Slot); /cast Arcane Power hvis du skal ha med frostbolt må du uansett trykke to ganger. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) /script UseInventoryItem(GetInventorySlotInfo("Trinket0Slot")); /script SpellStopCasting(); /cast Arcane Power /script SpellStopCasting(); /cast presence of mind /script SpellStopCasting(); /cast frostbolt Kommer an på i hvilke trinketslot du har ZHC, 0 eller 1. Har ikke testa. Arcane Power utløser ikke global cooldown etter hva jeg vet, dog spiller jeg ikke mage. Er da rimelig sikker på å ha blitt instagibbed en del ganger av løpende mager med arcane power grafikk rundt seg. Vet ikke om den vil funke om du løper, da er det mulig du må trykke flere ganger(dog uten cooldown, bare trykk fort). Slik fungerer ialfall NS macroer for druids. Har du Talisman of Ephemeral Power kan du jo slenge på: /script UseInventoryItem(GetInventorySlotInfo("Trinket1Slot")); /script SpellStopCasting(); Endret 20. mai 2006 av Superslask Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Takk, den funka flott. Men når jeg springer menst jeg trykker må jeg trykke 2 ganger. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ja, dette får man nok desverre ikke endret, det har med spillets design og "lag" å gjøre. Dog er det ingen cooldown av noe slag, så om du hamrer macroen fort vil du få samme effekt som om du sto stille. Samme som man må med NS som druid. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Funker jo greit å skru på Emergency Monitor i CTRA til å være på utenfor raid også, litt tungvint. Er vel slik du targeter og healer med en macro? /script CT_RA_Emergency_TargetMember(1); /cast Flash Heal Jeg hadde en addon engang som bare viste folk i EM om de var i range, du verden så lett å macroe seg igjennom instancer. Freeriding til det ytterste, og ser fremdeles fint ut på healing done meter, som folk flest dømmer skills fra 6060166[/snapback] Finnes det en måte å sjekke om 1. på lista har mistet mer en feks. 1000 health og evt. gå videre til 2. og gjøre det samme? Edit: Har sett litt på wowwiki og wow-api'en, og har funnet et par relevante funksjoner. Er usikker på LUA-syntaks, kunne en eller annen satt det sammen skikkelig for meg? For i = 1, 5; CT_RA_Emergency_TargetMember(i); local Health = UnitHealthMax(%t) - UnitHealth(%t); if Health > 1000 then CastSpellByName("Flash Heal"); next i Poenget er å lage en loop og sjekke alle 5 på CT emergency monitor-lista og finne den første med 1000 eller mer health fra maks, for så å heale. Endret 20. mai 2006 av Jonas Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 En annen måte er å stille på hvor mye liv de har mistet før de kommer opp på den lista i options. Mulig det bare går på %, husker ikke helt. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Får bare stilt etter %. Funker ikke så bra hvis epic warrioren i partyet har 6k health, mens roguen bare har 3k. Blir mye overhealing da.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 /tar CT_RA_Emergency_TargetMember(1); local Health = UnitHealthMax(%t) - UnitHealth(%t); if Health > 1000 then CastSpellByName("Flash Heal"); else /tar CT_RA_Emergency_TargetMember(2); local Health = UnitHealthMax(%t) - UnitHealth(%t); if Health > 1000 then CastSpellByName("Flash Heal"); osv... Vil det funke da? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Yes, det gjør jo i teorien det samme, prøver det ut nå. Edit. Joda, fikk det til å funke, men det tar mer enn 255 tegn, finnes det en addon som gjør at jeg kan skrive mer? Endret 21. mai 2006 av Jonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå