-=Toasted=- Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei! Hvis noen kan hjelpe meg med denne macroen blir jeg evig takknemlig. Jeg trenger en macro som gjør at jeg selfcaster både Power inf og Talisman of emphemeral power. JEg har ikke peiling på macros selv, så jeg trenger seriøst hjelp. 6001050[/snapback] hva med og prøve og lese litt i denne tråden da så kan det hende du skjønner mere Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei! Hvis noen kan hjelpe meg med denne macroen blir jeg evig takknemlig. Jeg trenger en macro som gjør at jeg selfcaster både Power inf og Talisman of emphemeral power. JEg har ikke peiling på macros selv, så jeg trenger seriøst hjelp. 6001050[/snapback] /script UseInventoryItem(13) /script SpellStopCasting("Talisman of Ephemeral Power") Dra opp spellboka og shift+klikk på power infusion. Denne macroen funker kun hvis du har ToEP i den øverste trinketslotten. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Trenger litt hjelp. I min nåverende macro tar jeg Presence of Mind og deretter Fireball, men problemet er at jeg må trykke to ganger. Om jeg står stille når jeg trykker holder det en gang, men om jeg hopper eller er i bevegelse så får jeg melding om at spellet ikke kan brukes i bevegelse, trykker jeg igjen går det. Så, er det noen mulighet for at man bare behøver å trykke en gang? Min nåverende: /cast Presence of Mind /script SpellStopCasting("Presence of mind"); /cast Fireball(Rank 6) 5974116[/snapback] Noen som vet? Lenke til kommentar
czr Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei! Hvis noen kan hjelpe meg med denne macroen blir jeg evig takknemlig. Jeg trenger en macro som gjør at jeg selfcaster både Power inf og Talisman of emphemeral power. JEg har ikke peiling på macros selv, så jeg trenger seriøst hjelp. 6001050[/snapback] /script UseInventoryItem(13) /script SpellStopCasting("Talisman of Ephemeral Power") Dra opp spellboka og shift+klikk på power infusion. Denne macroen funker kun hvis du har ToEP i den øverste trinketslotten. 6020589[/snapback] Tusen takk, det funker. Men jeg har fortsatt et lite problem. Power infusion må targetes. Hva må jeg skrive for at jeg kan slippe å targete meg selv i denne macroen? Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 /target dittnick, først Mener det skal funke, aldri vært noe macroekspert Lenke til kommentar
czr Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 /target dittnick, først Mener det skal funke, aldri vært noe macroekspert 6023407[/snapback] Jo, men vil ikke jeg targete meg selv da, og miste targetet fiende.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Arnenonym; prøv: /target Arnenonym; /cast spellname(sett inn spellet) /script TargetLastEnemy(); Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Noen som vet hvordan en lager en macro som bruker en keybining? F.eks så har jeg binda F til at jeg skal skifte utstyr med Itemrack, så vil jeg ha en macro som bruker en trinket pluss jeg skal trykke på F. Hvis det ble forståelig Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvorfor ikke bare legge det som ligger under F rett inn i macroen da? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvordan lager jeg en macro som bruker en item i en av baggene mine uavhengig av hvor den ligger? Feks Heavy Runecloth bandages eller Soulstone? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvordan lager jeg en macro som bruker en item i en av baggene mine uavhengig av hvor den ligger? Feks Heavy Runecloth bandages eller Soulstone? 6043036[/snapback] Det er helt komplett umulig. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Hvorfor ikke bare legge det som ligger under F rett inn i macroen da? 6042872[/snapback] Fordi det går ikke an. Det som ligger under F er beskjed til itemrack til å skifte gear. Og det er ikke en kommando, men noe itemrack fikser selv via sin ui. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) /script EquipSet("navn_på_settet_i_itemrack"); fikser den biffen. Endret 5. mai 2006 av Superslask Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Takker, var det jeg har leita etter, men fant ikke det. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ser det er mange opplyste macrofolk her, så jeg håper noen kan hjelpe meg med å lage en macro som gjør førlgende: Caster hunters mark på target hvis hunters mark ikke er på target fra før, og kaster auto shot. Lenke til kommentar
aespN Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg har også lyst på litt hjelp med å lage en macro. Jeg er priest, og vil ha en macro som caster flash heal på den med minst prosent hp i et party... Det er lett å lage macro som gjør det samme når man er i raid, men da bruker man CT_mod. Men det funker ikke i party =/ Lenke til kommentar
værdama Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Trenger litt hjelp. I min nåverende macro tar jeg Presence of Mind og deretter Fireball, men problemet er at jeg må trykke to ganger. Om jeg står stille når jeg trykker holder det en gang, men om jeg hopper eller er i bevegelse så får jeg melding om at spellet ikke kan brukes i bevegelse, trykker jeg igjen går det. Så, er det noen mulighet for at man bare behøver å trykke en gang? Min nåverende: /cast Presence of Mind /script SpellStopCasting("Presence of mind"); /cast Fireball(Rank 6) 5974116[/snapback] Noen som vet? 6020625[/snapback] /cast Presence of Minde /script SpellStopCasting(); /cast Fireball etter min erfaring så kaster macroen den høyeste ranken uansett. Lenke til kommentar
aespN Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ingen som kan hjelpe meg med min macro? =/ Lenke til kommentar
superreven Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Trenger en hunter macro som gjør følgende: Bruker Devilsaur Eye, Rapid Fire og så Aimed shot. Det jeg har foreløpig er: /script UseInventoryItem(13) /script StopSpellCasting("Devilsaur Eye") /cast Rapid Fire /script StopSpellCasting("Rapid Fire") /cast Aimed Shot Den funker, men jeg må trykke to ganger... Noen som vet hvordan jeg får den til å funke på ett trykk? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 hvorfor aimedshot etter rapid fire? Waster du ikke 3sec med rapidfire da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå