Gå til innhold

Den nyttige macrotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ute etter noen lette macros men har null peil på sånnt...

Vil ha at når jeg caster soulstone på noen så får jeg opp i den chatten jeg har aktiv atm:

[navnet på den som fikk soulstone] has been Soulstoned...

og

Når jeg bruker summon...

Summoning [den som jeg summoner]...

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Vil ha at når jeg caster soulstone på noen så får jeg opp i den chatten jeg har aktiv atm:

og

Når jeg bruker summon...

Noen som kan hjelpe?

5759274[/snapback]

last ned necrosis, gjør det for deg ;) .

Lenke til kommentar

og

Når jeg bruker summon...

Noen som kan hjelpe?

5759274[/snapback]

macro:

----------------------------

/cast soulstone(rank 1)

/p %t has been SS'ed

Tror denne skulle funke (minus strekene selvfølgelig, kun der for å markere macroteksten.

For å få riktig den første delen så kan du åpne spellboka, så åpner du macro editoren og shift-klikker på det spellet du skal kaste. Vips så kommer den automatisk...

Lenke til kommentar
På pet-baren til Impen min så har jeg mistet "Phase shift" den har forsvunnet fra pet-baren.. Er det mulig å få en macro for denne (phase shift), og hva må skrives?

5733443[/snapback]

KK. Det du må gjøre er: Når du har impen ute, trykker du "c" så er det en tap som heter pet. Der vil du finne alle fire spells som din pet har.

5751216[/snapback]

lol? Og det forklarer hvorfor "Phase-shift" har forsvunnet fra pet-baren? I don't think so.. :hrm:

Lenke til kommentar
På pet-baren til Impen min så har jeg mistet "Phase shift" den har forsvunnet fra pet-baren.. Er det mulig å få en macro for denne (phase shift), og hva må skrives?

5733443[/snapback]

KK. Det du må gjøre er: Når du har impen ute, trykker du "c" så er det en tap som heter pet. Der vil du finne alle fire spells som din pet har.

5751216[/snapback]

lol? Og det forklarer hvorfor "Phase-shift" har forsvunnet fra pet-baren? I don't think so.. :hrm:

5763239[/snapback]

Den har blitt dratt derfra. Og det der viser hvordan man finner den, og drar den tilbake.

Lenke til kommentar

og

Når jeg bruker summon...

Noen som kan hjelpe?

5759274[/snapback]

macro:

/cast soulstone(rank 1)

/p %t has been SS'ed

Tror denne skulle funke (minus strekene selvfølgelig, kun der for å markere macroteksten.

For å få riktig den første delen så kan du åpne spellboka, så åpner du macro editoren og shift-klikker på det spellet du skal kaste. Vips så kommer den automatisk...

5762361[/snapback]

Soulstone er vell en item som må brukes på noen andre så den der tror jeg ik funker...

Lenke til kommentar

virker ikke når jeg skrive /cast spell (rank 7)

men det første virker,

skrives vel sann ca: /cast healing touch(rank 8)

ingen ting skjer.

men går d ann å lage en macro der macroen bruker en tast? f.eks. så legger jeg healing på tast P , kan jeg da la macroen gjøre

/use P f.eks. men d virker heller ikke, noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Bruker ca samme druid-macroer som deg Superslask, i tilleg har jeg et par irreterende for healing-chain også da.

Men må prøve den "kaste høyeste HT rank som er nødvendig", selv om jeg føler det litt som en slags juks, blir nesten for lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...