MindTooth Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei, finnes det en macro som gjør at jeg mounter, og umounter bare ved å trykke på mushjulet? skriv /macro da får du opp macro mekke vinduet, finn deg ett fint icon (gjerne ett som ser ut som det du har på mounten din ) så tar du bare og åpner bag`n din og shift klikker på mounten din. lagre macro, dra macroen ned på actionbar også går du på keybindings og binder den slotten til musehjulet. eeeeeller, du tar bare og binder den slotten i action baren der du har mounten din til musehjulet velg det du synes virket enklest, men her har du da begge mulighetene 5488696[/snapback] Men for de som har Paldin mounten da? Kan ikke bare shift klikke bag der Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 De kan skiftklikke på spellboken sin. Er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Lasta ned en sånn Vendorprice addon, men den viser bare prisene på tingene etter jeg har vært til vendor. Finnes det en som viser prisene fra før av? Altså når jeg finner et item jeg ikke har "vist" til vendor så vises prisen? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jepp det finnes. Auctioneer heter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det var det ja! Husker jeg hadde den for lenge siden når jeg spilte før. Takker Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Åssen fikser jeg slik når jeg targeter <navn>, og trykker på en macro, så kommer det, f.eks "Summoning <navn>, please assist? Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Åssen fikser jeg slik når jeg targeter <navn>, og trykker på en macro, så kommer det, f.eks "Summoning <navn>, please assist? 5500874[/snapback] du kan for eks bruke denne: /raid Summoning <%t> Please assist /party Summoning <%t> Please assist /cast Ritual of Summoning (kan hende du må shift clicke i spellbooken på ritual of summoning hvis det ikke går å skrive rett av) Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 takker var <%t> delen jeg lette etter Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvordan kan jeg lage en macro som gjør at jeg bruker det som ligger i slot 1 i backpacken? Prøvde /use 1,1 Lenke til kommentar
Demonic Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvordan skal jeg lage en macro for å kaste en snøball? Hadde vel egentlig tenkt til "target <player> og deretter kast snøball". Noen som vet? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hvordan kan jeg lage en macro som gjør at jeg bruker det som ligger i slot 1 i backpacken? Prøvde /use 1,1 5502847[/snapback] /script UseContainerItem(0,1); Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Mwahahahaha Se hva jeg fant under combat macros: http://ui.worldofwar.net/macros.php?id=7 Lenke til kommentar
Marti Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har prøvd å eksperimentere med en polymorph (sheep) macro. Den er redigert fra 3 andre macroer som andre folk har lagd. Men jeg har ikke mulighet for å få testet den i de neste dagene. Noen som kan prøve og gi meg tilbakemelding om den funker? Husk på å gjøre endringer på stedene hvor det står Polymorph(Rank 3). Har du bare fått rank 1 eller 2 må dette altså endres. /script S=UnitSex("target"); L=UnitLevel("target");N=UnitName("target"); U=UnitCreatureType("target"); if(N~=nil) then if (U=="Humanoid" or U=="Beast") then if S then T="Polymorphing Female Lvl[["..L .. N .. "]]!!"; CastSpellByName("Polymorph(Rank 3)");end; if(N~=nil) then if (U=="Humanoid" or U=="Beast") then if (S~=1) then T="Polymorphing Male Lvl[["..L .. N .. "]]!!"; CastSpellByName("Polymorph(Rank 3)");end; if ((N=nil) or (U~="Humanoid" and U~="Beast")) then T="Now Sheeping, " .. N .. " is " .. U; end; SendChatMessage(T,"party"); end; 3730165[/snapback] Er ikke denne langt over 255 tegn? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Er det mulig å targete en AoEspell med en macro? F.eks. at jeg skyter flare enter rett over meg eller der musepekeren er? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei jeg lurte på om det var en macro som gjorde slik i det jeg Skjøt satte den på aspect of the hawk og når jeg slo ble aspect of the monkey "slått"på. slik at jeg har aspect of the monkey i close combat og aspect of the hawk på long distance Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Hei jeg lurte på om det var en macro som gjorde slik i det jeg Skjøt satte den på aspect of the hawk og når jeg slo ble aspect of the monkey "slått"på. slik at jeg har aspect of the monkey i close combat og aspect of the hawk på long distance 5523336[/snapback] Se den første posten i tråden for svar... Lenke til kommentar
T homas Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) jo men går det an og gjøre slik at jeg trykker en gang starter den og skyte med aspect of the hawk og så for jeg slår tar en på aspect of the monkey hvet ikke om den første fungerer slik skjønner ikke så av det Endret 31. januar 2006 av T homas Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har sett i flere pvp filmer at folk kan se rett bak seg så frem igjen men uten å snu pov med musa. Kan dette gjøres med en makro? Isåfall hvordan? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Er ikke så vanskelig å snurre litt på musa da? Edit: Hmm det hørtes litt rart ut. Endret 1. februar 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Lettere enn lett > lett. Uansett, jeg fant det under key-bindings den ørtende gangen jeg lette. Endret 2. februar 2006 av Slåmeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå