-jH Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Noen som husker åssen jeg kaster hunters mark og angriper med pet i en og samme macro? 5221865[/snapback] /cast Hunter's Mark(RankX) /script PetAttack(); Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg lurer på om dere har en macro som sier "I'm healing X" når du har merket X og startet med healingen.5225136[/snapback] Dette skule være ganske enkelt: /s I'm healin %t (%t angir navnet på target) /cast Flash of heal(rank5) For enkllest å få til linje nr.2 så blar du frem spellen, kilkker på den og holder inne shift så kommer den direkte in i makron som du da må ha oppe. Håper dette hjelper. Men om noen vet hvordan jeg kan få til /whisper til noen som jeg har som target, HJELP! 5225508[/snapback] Takk, det fungerte. Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg kunne tenkt meg en slags "stikk av" macro der jeg først caster Sprint og så Evasion rett etter på. Er rogue da. Prøvde å skrive bare /cast Sprint /cast Evasion men da fikk jeg bare opp at "another action is in progress", dvs at jeg må få det til slik at Evasion evt et sekund etter Sprint. Er det mulig? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Vet ikke om det er nevnt før, men kom over en fiffig addon til å lage noen enkle macros. Den heter usebyname og kan lastes ned fra curse-gaming. (Får ikke fikset link akkurat nå pga jeg ikke kommer meg inn på siden) Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Tenkte på å lage en macro som dismoutnter, og så kaster levitate. Kaste levitate delen er simpel, men åssen lager jeg en dismount macro? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Noen som vet hva kommandoen for å velge neste fiende er? (Tenker på noe lignende tab-funksjonen, bare som macro) Lenke til kommentar
-jH Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Noen som vet hva kommandoen for å velge neste fiende er? (Tenker på noe lignende tab-funksjonen, bare som macro) 5279997[/snapback] Står på første sidene... /script TargetNearestEnemy(); Lenke til kommentar
Demonic Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg er ganske sikker på at jeg har sett noe liknende i denne tråden, men jeg finner det ikke igjen, derfor spørr jeg på nytt. Jeg ønsker meg en macro som gjør at når man er på mounten og trykker på macroen, går man av mounten og inn i stealth. Noen som kan fikse dette for meg? Er det en addon jeg har sett montro...? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Går det ann å fikse en macro som slår seg på når jeg logger på? Tenkte å bruke den på disse kommandoene, som jeg nå må skrive hver gang jeg logger inn: /leave LookingForGroup /join LookingForGroup Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Tenkte på å lage en macro som dismoutnter, og så kaster levitate.Kaste levitate delen er simpel, men åssen lager jeg en dismount macro? 5279281[/snapback] Du skal "bruke" mounten for å dismounte. Hvordan vet jeg ikke men prøv /cast *shift klikk mounten din*. Kansje /use. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Du må bruke PickUpInventory item. Les den første siden her, og legg mount itemet der du vil ha det. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Har brukt søkemotoren uten hell: Jeg vil lage en macro som ENTEN gir en melding i /raid eller /party, avhenging om man er i raid eller ikke... Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Det går ikke? Tror jeg. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Det går ikke? Tror jeg. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Joda...fant det ut: /script s="Whisper 'stam', 'spirit', 'shadow' or 'disease' for buffs"; if (GetNumRaidMembers()<0) then SendChatMessage(s, 'raid'); else SendChatMessage(s, 'party'); end Fin for whispercastere. edit: Finnes det en liste eller oversikt over alle tilgjengelige funksjoner i WoW? Tenker altså på f.eks. GetNumRaidMembers(), SendChatMessage(a,b) etc... Endret 28. desember 2005 av o-haavard Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Spør om en ting til jeg. Hvordan kan jeg som få en macro som først drar på meg Nature's Swiftness og så healer meg med Healing touch? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Joda...fant det ut: /script s="Whisper 'stam', 'spirit', 'shadow' or 'disease' for buffs"; if (GetNumRaidMembers()<0) then SendChatMessage(s, 'raid'); else SendChatMessage(s, 'party'); end Fin for whispercastere. edit: Finnes det en liste eller oversikt over alle tilgjengelige funksjoner i WoW? Tenker altså på f.eks. GetNumRaidMembers(), SendChatMessage(a,b) etc... 5346725[/snapback] HVa er en whispercaster og hva gjør den macroen utenom å prate i raid/party? Lenke til kommentar
@_@ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 fins det en macro som bruker first aid samtidig som du bruker gouge? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Blir vel noe sånt: /cast Gouge(RankX) /target "ditt navn" /cast First Aid Jeg VET det der ikke er rett, men er noe i den duren. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ser etter en macro som kan hjelpe meg litt i WSG... Når mitt factions flagg dropper fra motstanderen, vil jeg gjerne ha en macro som gjør at jeg "tar" flagget når jeg trykker på den. Jaaada, vet at det er så enkelt som å bare trykke på flagget, men det kan være veldig forvirrende i forskjellige situasjoner iblant. Er det noe sånn som TargetNearestHvaenndetskalståher? Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå