royale Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 man blir afk av det etterhvert. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 ctv: ikke sist jeg sjekka, men kan jo hende blizzard ha fikset det, siden det ble brukt til heavy exploits i BG. Angående decursive så er det 0 å gjøre for deg annet enn å trykke på den ene knappen (bind /decursive til noe) så tar moden seg av alt annet, targetet ditt blir ikke forandret. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Autowalk har ikke fungert siden 1.6. Pga exploit av i BG. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ah, har knapt vært i AV siden siste månedene, hadde ikke fått med meg den. Jaja, du får vel bare gå afk da. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Noen som kan lage en macro der man går av mount og deretter går inn i stealth? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 noen som kan lage en macro, der man skifter til partychat, og til guildchat, og til vanlig chat. så man slipper å skrive /g, så tilbake, og alt går i surr. jeg prøvde /s (mellomrom) og /p (mellomrom). det gikk ikke, så jeg prøved /p . så det bare ble et lite tegn. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det går ikke. Tror jeg da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 hvis det hadde det hadde det, da hadde det vert genialt. har ofte snakket til feil, fordi jag hadde måttet skrive så fort, Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 hvis det hadde det hadde det, da hadde det vert genialt. har ofte snakket til feil, fordi jag hadde måttet skrive så fort, 5123092[/snapback] Kanskje denne vil funke for deg. http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1642 Lenke til kommentar
Ashtar Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hjelp! potion/bandasje macro /target LeifJørgen /script -- sett inn navnet ditt over.. /use Navnet_På_Bandasjen_eller_potionen /script -- sett inn navnet på bandasjen eller potionen over... /script TargetLastEnemy(); /script -- setter target på den du angrep sist. Får ikke denne til å funke. Tror det er "/use navnet_på_potionen" som ikke vil være venn.. Skulle hatt inn 'Lesser Mana Potion' og 'Greater Healing Potion' der. Noen innspill? ..Toasted? Ellers mye bra info.. Takk. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Jeg skal prøve og forklare så godt jeg kan igjennom de forskjellige macroene jeg har satt opp nedover her.. en ting først.. sånn ser en 6 slot bag ut: [1][2] [3][4][5][6] så ryggsekken ser sånn ut: [ 1][ 2][ 3][ 4] [ 5][ 6][ 7][ 8] [ 9][10][11][12] [13][14][15][16] tallene står for "slot nr". ryggsekken står som bag 0 og så stiger det fra høyre til venstre opp til bag 4. ********************************************************************* PickUpContainerItem= ventre museklikk på det i en av bagsa eller i et kogger.. UseContainterItem= høyre museklikk PickUpInventoryItem= venstre museklikk på en av greiene du har på deg. UseInventoryItem= høyre museklikk 3696183[/snapback] Fant det! EDIT: Fikk det til! her er den jeg bruker: /target Pyrocx; /script UseContainerItem(0,9); /script TargetLastEnemy(); Traget last enemy funker ikke da Endret 13. november 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Bytt ut /target Pyrocx; med /script TargetUnit("player"); Lenke til kommentar
superreven Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Da jeg ikke ser ut til å få svar i UI tråden, prøver jeg meg her: Jeg har tenkt å slette WDB og WTF mappene mine, hva må jeg spare på for å beholde macroene mine? Holder det med : "macros-cache" og "macros-local"? Eller må jeg også spare "SavedVariables" og "SavedVariables.lua.bak"? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Trenge litt hjelp til og lage en macro... Jeg vil at dem jeg kaster en Blessing of Protection ska få en /whisper direkte. Hvordan få til dette? Jeg har testet med følgende. /cast Blessing of Protecion Rang 3 (oki, dette funker men...) /w %t --> you got 8 sec BoP <-- ( Dette funker ikke, hvordan får jeg linje to til å funke?) Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Er det mulig å legge inn sånn at når man kaster en spell og har en /s til den, så kan man legge inn flere /s, men få random av de hver gang? Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Har lett litt rundt i denne tråden nå, men siden den er så lang så får jeg bare spørre.. Hadde tenkt meg en macro som kunne paste et item i chaten Noe alle slik: /s bla bla /script ContainerItem(0,1); bla bla Det funka selvfølgelig ikke.. Noen som kan hjelpe meg? Endret 26. november 2005 av megakrølle Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Noen som husker åssen jeg kaster hunters mark og angriper med pet i en og samme macro? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Noen som har en macro for at jeg kan skifte til dagger i mainhand etter jeg har gouga, og skifte tilbake til sverd etter jeg har backstabba? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg lurer på om dere har en macro som sier "I'm healing X" når du har merket X og startet med healingen. Er så leit å dobbeltheale (Jeg burde vel egentlig avtale hvem jeg skal heale slik at det ikke skjer da, men jeg er så lat ) Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Jeg lurer på om dere har en macro som sier "I'm healing X" når du har merket X og startet med healingen.5225136[/snapback] Dette skule være ganske enkelt: /s I'm healin %t (%t angir navnet på target) /cast Flash of heal(rank5) For enkllest å få til linje nr.2 så blar du frem spellen, kilkker på den og holder inne shift så kommer den direkte in i makron som du da må ha oppe. Håper dette hjelper. Men om noen vet hvordan jeg kan få til /whisper til noen som jeg har som target, HJELP! Endret 30. november 2005 av Phyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå