Edmund Blackadder Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ja jeg vet at jeg først må trykke på macroen først, men etter det så skal det liksom gå sin gang. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Går ikke. Du blir nødt til å trykke flere ganger uansett. /cast Frostbolt(Rank10) /cast Fireball(Rank 10) Trykk en gang, frostbolt. andre trykk, fireball... Sånn automatisering eller tidsavbrudd i en macro som du er ute etter, er ikke lov. Men det går ikke ann heller... Lenke til kommentar
<Rowjin> Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 :!: så kul side takk folkens masse bra her Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Fortsatt ingen som har funnet en løsning på hvorfor ikke whispers fungerer med %t eller <target> ? Forbanna irriterende. Lenke til kommentar
boligego Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 lurte på om noen har noen macro tips til hvordan macro kan styre characteren? skulle gjerne laget en macro som husker retningen characteren står i, snu den 180 grader, kjøre en spell og snu tilbake til den opprinnelige retningen. er dette mulig? (om ikke mulig, noen som kan gjøre dette som addon?) noen som har noen tips i forhold til kode? Takk Lenke til kommentar
royale Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Noen som vet om noen bra warrior addons? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 kan noen fikse en macro slik at jeg kan ta frem kodoen og etterpå bruke /chicken emoten? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Du kan jo se på http://ui.worldofwar.net/listuis.php?type=26 Endret 23. oktober 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Fortsatt ingen som har funnet en løsning på hvorfor ikke whispers fungerer med %t eller <target> ? Forbanna irriterende. 4996954[/snapback] open: Program Files\World of Warcraft\Interface\AddOns\ImprovedMacro\improvedMacro.lua and add these 2 lines of code to the appropriate places (I think you can figure it out) local t = UnitName("target"); if (not UnitName("target")) then t = "<error:t>" end arg1 = string.gsub (arg1, "%%t", t); -- %t after that "/w %t bla bla bla" works great Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hvor skulle man srive det, jeg klarte ikke å figure it out.... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Tips til macroaddon: Megamacro og Supermacro. Bruker selv supermacro nå. Prøv den neste gang curse gaming blir stabil igjen... Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 funker noe sånt som /if health == >15% /cast fear (rank x) ? jeg tenker på å lage noe som om hvis hpen min er under 15% så caster jeg fear automatisk. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hvordan kan jeg binde en key til stealth? Lenke til kommentar
-jH Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Menu - Key Bindings. Let deg frem til hotbaren eller whatever der du har stealth, og velg en knapp for den der... Endret 27. oktober 2005 av ObliVioN =] Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 det er surt at det ikke funker å lage macroes som f.eks. /p eller /y for da kunne man trykke på den i stedet for å måtte skrive det. Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Noen som vet om noen anti-afk macroes? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Still deg opp mot en vegg og sett på autowalk. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Dritbra knep! Takker E-ton. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 I was curious... Decursive, vet at det er en haug med folk som bruker den, mest sannsynlig en del her på forumet og. Har nettopp lastet den ned, men poenget med den er at den automatisk targeter en med curse for å decurse, sant? (er mage...) Anyways, det som egentlig er spørsmålet er om noen vet om Decursive funker sammen med CTMod sin SelfCast option? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå