lokeland Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Har tenkt på å kjøpe et ordentlig kabinett for første gang i mitt liv. Har surfet litt på amerikanske nettbutikker og kom fram til fire kabinetter jeg er interessert i: - A-TOP X-BLADE Green Window Mid Tower Case - Scorpio Green 868 - Nemesis Silver - Cobra Black Og ja, jeg liker litt "ekstreme" kabinetter Men selveste problemet er at jeg trenger å finne disse til billigst mulig pris, helst i europa naturligvis. Å sende et kabinett fra USA koster jo selvfølgelig flesk, så den tanken har jeg droppa. Om noen har noen erfaringer med disse kabinettene, kunne jeg trengt det og. Håper på noen tips her! Endret 13. januar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 - Scorpio Green 868 Vet vertfall at dem selger disse på microplex til en billig penge Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 de tre siste der selger de i norge så da sparer du litt frakt... men det første har jeg ikke sett noe sted her... "ekstreme" kabinetter, der sa du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå