wil Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Er Beos Personal Edition bra å bruke for Nybegynner som bare har brukt windows,. ligner det veldig på windows eller hva ligner det mest på. Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Nokk en gang, dette blir for dumt. Dette er din feil, tenk før du poster: http://home.chello.no/~xyzzy/kitten.jpg Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg synes BeOS er meget enkelt i bruk. Det OSet der vet å bruke maskinens ressurser! Jeg kan ikke bruke det nå p.g.a. at jeg kjører RAID, det finnes drivere til dette og, men jeg vet ikke hvordan man setter dette inni PE versjonen, sikkert lettere på Full versjonen. Det er iallefallt et ypperlig OS, men det er vel meget vanskelig å få tak i mange spill til det OSet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Da burde man kanskje oprette et "Andre operativsystemer" kategori? Lenke til kommentar
AssChaser Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Det blir sikkert ikke gjort, for enkelte elsker og lenge med leppa over feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå