mikaelt Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Noen som vet hva den heter den versjonen av denne sangen, der det ikke er så mye synging men syk synth eller hva det nå heter. Finner altså ikke den rette versjonen. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Gigi D'Agostino - L'amour toujours Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 ztiiiiikkii. stemmer... Gigi D'Agostino har noen bra sanger... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Æsj, jeg liker ikke Gigi D'Agostino lenger... L'amours Toujours likte jeg de to første gangene jeg hørte den. Etter det var den bare irriterende Btw: Bla, bla, bla er ikke _så_ ille som L'amours Toujours. Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Gigi begynner å bli GANSKE utslitt etter hvert ja! Men lamour t'oujours er jo en klassiker da! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Gigi begynner å bli GANSKE utslitt etter hvert ja! Men lamour t'oujours er jo en klassiker da! Det synes ikke jeg. En så dårlig låt kan ikke bli en klassiker... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Gigi begynner å bli GANSKE utslitt etter hvert ja! Men lamour t'oujours er jo en klassiker da! Det synes ikke jeg. En så dårlig låt kan ikke bli en klassiker... btw: Når var det den ble laget Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Gigi begynner å bli GANSKE utslitt etter hvert ja! Men lamour t'oujours er jo en klassiker da! Det synes ikke jeg. En så dårlig låt kan ikke bli en klassiker... btw: Når var det den ble laget Ikke vet jeg, men jeg tør tippe på ca. 5 år siden... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Gigi begynner å bli GANSKE utslitt etter hvert ja! Men lamour t'oujours er jo en klassiker da! Det synes ikke jeg. En så dårlig låt kan ikke bli en klassiker... btw: Når var det den ble laget Ikke vet jeg, men jeg tør tippe på ca. 5 år siden... 2001 kom iallefall cd'n med sangen på ut.. Sangen ble kanskje laget tidligere men... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Gigi dagostino er en av de få eg syns har digg trance eller ka det nå kalles. Får så deilige sommer minner fra de sangene som er nevnt. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Gigi dagostino er en av de få eg syns har digg trance eller ka det nå kalles. Får så deilige sommer minner fra de sangene som er nevnt. Tror nok Gigi heller mer mot dance enn trance... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Gigi dagostino er en av de få eg syns har digg trance eller ka det nå kalles. Får så deilige sommer minner fra de sangene som er nevnt. Når jeg hører Postgirobygget for jeg gode sommer minner... Endret 15. januar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Gigi dagostino er en av de få eg syns har digg trance eller ka det nå kalles. Får så deilige sommer minner fra de sangene som er nevnt. Tror nok Gigi heller mer mot dance enn trance... Tør jeg kalle det "gammaldance"? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 ztiiiiikkii. Nemlig. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg