janfredrik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har et lite problem her. Lastet ned HmmXP stylen. Jeg dobbeltklikket på filen HmmXP som er et "Temat luna för Windows" Men når jeg klikker på den så åpner der man kan skifte theme, og den åpnes med standarstylen i XP. Dette har fungert før, men ikke nå? Noen som vet? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvor har du lagt HmmXP stilen og har du patchet uxtheme.dll? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Hvor har du lagt HmmXP stilen og har du patchet uxtheme.dll? Den ligger på skrivebordet. Uxtheme? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hehe.. Bruker du noe slags program for å bruke Visual Styles? Du skal legge mappen hvor hmmxp.msstyle ligger i c:\windows\resources\themes\ for at de kan brukes. Du må også låse opp for tredjeparty Visual Styles ved å enten bruke StyleXP eller patche UXtheme.dll i Windows. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 La den inn til: c:\windows\resources\themes\ - Hjalp ikke Brukte stylexp, slettet det og prøvde igjen, hjalp ikke. Installerte WindowsBlinds, som jeg bruker i skrivende stund. Hvordan patcher jeg UXtheme.dll ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Dersom du da slettet StyleXP så kan du ikke bruke Visual Styles uten å patche uxtheme.dll. Du kan ikke bruke WindowBlinds i lag med Visual Styles... du må nok velge. Selv mener jeg at VS er av bedre kvalitet enn WindowBlinds skins.. (finnes noen få unntak da). Les min guide om patching av uxtheme.dll http://home.no/x-byted/artikler/themes.htm Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Funker ikke enda. Når jeg dobbeltklikker så kommer disse feilmeldingen Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 og denne Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 har du prøvd å deaktivere WindowsBlinds først? (bare et forslag..) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 har du prøvd å deaktivere WindowsBlinds først? (bare et forslag..) Ja Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Som feilmeldingen sier så har du ikke aktivert themeservicen. Det gjør du ved å skrive services.msc i kjør. Sørg for å la den starte automatisk. En annen ting er at så lenge WindowBlinds er installert så fungerer ikke Visual Styles. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg slettet WB nå, og gikk til services.msc. Der stod det at Themes var aktivert, jeg slo det av, og da stoppet den.. Nå får jeg ikke slått den på igjen.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 *Bumpe... * Jeg får ikke byttet tilbake til standard i XP eller nå, dvs den blåe. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Bumpe for aller siste gang.. Altså, jeg får ikke byttet til standard BLÅ XP, jeg har kun den gamle kjedelige vanlige Windowsen.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Du mener sånn reinstallasjon av systemfilene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå