DementedAlbino Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Hvordan får jeg TB i tray? Endret 13. januar 2005 av svortevik Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kom "tilfeldigvis" over denne. Kanskje ikke så enkelt og greit som du ville ha det til, men så vidt jeg kan forstå er det ikke mulighet for dette som standard i Thunderbird. Genialt bra mailklient du har valgt deg forresten. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Har testet den tidligere, men den vil heller sjeldent legge thunderbird i tray. Så, har noen alternativer hadde det hvert fint, eventuelt en løsning på hvorfor den ikke vil legge seg i tray med overnevte program. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Genialt bra mailklient du har valgt deg forresten. Ja, virker bra så langt, men har en ting jeg ikke liker. Når jeg svarer på en mail så blir bare siste delen av mailen lagt til, så om der er en lang historie i mailen er det umulig å se hva som er blitt sagt gjennom hele mailen. Noen måte å endre dette på? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Fungerer denne med Thunderbird 1.0? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Genialt bra mailklient du har valgt deg forresten. Ja, virker bra så langt, men har en ting jeg ikke liker. Når jeg svarer på en mail så blir bare siste delen av mailen lagt til, så om der er en lang historie i mailen er det umulig å se hva som er blitt sagt gjennom hele mailen. Noen måte å endre dette på? kan du utdype dette nærmere? skjønner ikke helt hva du mener. mener du at ved reply så blir deler av orginale mail borte? skriver du reply på topp eller bunn forresten? minimize to tray som fuker utmerket: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=643 hva slags theme bruker du forresten? anbefaler : http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=1668 ellers bruker jeg: tb autosave: kan eksportere til outlook express format all mail utfra dine preferanser buttons: liker å bla gjennom all mail (ikke bare ulest) med disse buttons Diddlydo: må skive inn passord for å komme inn i klienten toggle preview pane view headers toggle button world weather foxy tunes mozilla calender Endret 13. januar 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) - Before installing MinimizeToTray, the file msvcr71.dll MUST exist in either your Windows system directory or your application path directory. If this file does not reside in one of these two locations, this extension will not work. If you do not have this file, or you aren't sure, you can download msvcr71.dll here: http://downloads.mozdev.org/minimizetotray...ray/msvcr71.dll Jeg fant den ikke i systemmappa til windows. Hvor er det den skal ligge under programdata? Edit: Nevermind, fant den i system32 mappa.. Endret 13. januar 2005 av miCro Lenke til kommentar
Helt Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg får min til å minimize til tray, jeg bruker denne extensionen. Er usikker på åssen du fikser det med quotes, men på account settings så er det noe quote instillinger der hvis du ikke har sett dem... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 kan du utdype dette nærmere? skjønner ikke helt hva du mener. mener du at ved reply så blir deler av orginale mail borte? skriver du reply på topp eller bunn forresten? Jeg har min reply på toppen av mailen. Skal prøve å forklare hva jeg mener: Sender jeg en mail til feks netshop der jeg forhører meg om et produkt. De svarer som vanlig, men om jeg da trykker reply for å svare igjen så forsvinner min første mail fra "quotingen", så da blir det bare netshop sitt svar sammen med den nye mailen jeg skriver. Dette er utrolig irriterende da enkelte forlanger at hele mailhistoriken beholdes. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 kan du utdype dette nærmere? skjønner ikke helt hva du mener. mener du at ved reply så blir deler av orginale mail borte? skriver du reply på topp eller bunn forresten? Jeg har min reply på toppen av mailen. Skal prøve å forklare hva jeg mener: Sender jeg en mail til feks netshop der jeg forhører meg om et produkt. De svarer som vanlig, men om jeg da trykker reply for å svare igjen så forsvinner min første mail fra "quotingen", så da blir det bare netshop sitt svar sammen med den nye mailen jeg skriver. Dette er utrolig irriterende da enkelte forlanger at hele mailhistoriken beholdes. og du bruker html + text som valg for sending av mail? har ikke hatt slikt problem, har gjerne 20 fram og tilbake mails uten problem kan være verdt å sjekke http://forums.mozillazine.org/viewforum.ph...5b3451dbd0b0f4a hvis du ikke finner ut av problemet, krever ikke registrering høres veldig rart ut dette Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Har et problem til. Hver gang jeg skal sende en mail får jeg spørsmål om den skal sendes som ren tekst eller html. Er der ikke mulig å få den til å ha ett stander valg som den holder seg til? Legger også med bilde over problemet jeg nevnte tidligere: Slik ser mailen jeg skal svare på ut: Så når jeg trykker reply ender den opp slik, ergo er mye av orginalmailen borte: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 for å ta det ene først: under options finnes dette: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) hva angår det andre, så regner jeg med at du ikke har forandret på noen default innstillinger? eneste relevante innstillingen jeg har sett er her: (ellers kan det være en bug du har andre ikke får, finnes nok av de i mange programmer) Endret 14. januar 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Første bildet du la inn her nå ordnet det ene problemet mitt, men hva som angår "reply" problemet mitt så står jeg dessverre fortsatt fast. Tenker jeg får avinstalere thunderbird, for så å legge inn på nytt og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå